ik dacht dat na die ironische comment het wel tot u ging doordringen maar ge hebt nog steeds geen echte plaatsbeschrijving op u site staan. Alé ik zou toch nie wete waar ge juist moet zijn na u site te hebben doorgenomen.
Foto van die zal vol me mensen lijkt me een bedrieglijke foto want 90% gaat het niet om een van u vorige edities en geeft ge mense dus een foute impressie

, da stoorde me toch vooral aan de layout.