Archief - PREVIEW: gorillatwenty.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
Site gemaakt met dank aan kwaku, coding by me and omfg (die nu op reis is)...

De eigenlijke content moet nog komen, vandaar lang leve de lipsum dummy tekst...

http://www.gorillatwenty.com/index2.php


met bijbehorende phpbb skin (volledig door mij)
http://www.gorillatwenty.com/forum

Ik kan wel nog enkele pointers gebruiken voor de CSS voor de main content tekst... de oranje header met daaronder gewoon de tekst vind ik persoonlijk zo saai... Ik had gedacht aan een fieldset met legend, maar weet niet goed hoe die te stylen... Enige ideen? Wat ik me afvroeg, kunt ge de legend van uw fieldset der ook onderaan tegenplakken??? (met een gedachte aan posted by: on voor news posts)


edit: er zijn enige problemen met de url, dus moesten er mensen zijn die niet op de site geraken: http://www.ontherisefilms.com/~bramme/index2.php en voor het forum http://www.ontherisefilms.com/~bramme/forum/

En wat betreft de coding, ik weet het van de divitis, maar het werkt voor mij :)

Brock

Legacy Member
ferm coding:

HTML:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>welcome to gorillaTWENTY</title>
<style type="text/css">
<!--
body { 
	margin: 0px;
	padding: 0px;
	background: url(images/bg_pattern.gif);
}
#wrapper {
	position: absolute;
	width: 455px;
	height: 100%;
	left: 50%;
	margin-left: -252px;
	background: url(images/splash_bg.gif) repeat-y;
}
#logo {
	position: absolute;
	width: 455px;
	height: 330px;
	top: 50%;
	margin-top: -165px;
}
img {
	border: 0px;
}
-->
</style>
</head>

<body>
<div id="wrapper">
<div id="logo"><img src="images/splash.gif" alt="Splash" title="Enter" /></div>
</div>
</body>
</html>

of zie ik het verkeerd? :)

Brock

Legacy Member
I'm just too fast eej :)

aangezien ik nu gewoon moe en wil gaan slapen wil ik je toch nog meegeven dat de font véél te klein is. Of is da +40j protection? :)

Voor de rest: tis niet mis en allemaal strak gemaakt, maar weer zo een waar er 13 in een dozijn van zijn ( wat uiteraard niet altijd gemakkelijk is dezer dagen )

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Forum skin is erg proper :applause:. Allez, heb er meteen een goede indruk bij.

Bigbuddha

Legacy Member
Eigenlijk 1 algemene opmerking. Font is veel te klein. Super ogen zijn nog niet bij iedereen geinstalleerd ;)

Black Night

Legacy Member
Knap ontwerp. Geel-oranje past echt wel in het design.

Lettertype is idd wel vrij klein. 1px groter is op zich geen ramp eh. Ook passen uw buttons van uw formulieren niet bij het design. Maar dat duurt niet lang om die een stijl te geven ;).

Keep up the good work :)

Obliv`

Legacy Member
Het ziet er goed uit. Maar de leesbaarheid is niet echt goed eh

Bram

Legacy Member
Black Night zei:
Knap ontwerp. Geel-oranje past echt wel in het design.

Lettertype is idd wel vrij klein. 1px groter is op zich geen ramp eh. Ook passen uw buttons van uw formulieren niet bij het design. Maar dat duurt niet lang om die een stijl te geven ;).

Keep up the good work :)
kveronderstel da ge de buttons bedoelt op de mainpage (voor in te loggen enzow)? die gaan idd vervangen worden...

aan de leesbaarheid gaak nu iets doen...

Black Night

Legacy Member
SveltestSword zei:
kveronderstel da ge de buttons bedoelt op de mainpage (voor in te loggen enzow)? die gaan idd vervangen worden...

aan de leesbaarheid gaak nu iets doen...

Jup, die van de mainpage :)

Quilombo

Legacy Member
geel op wit leest niet echt goed hoor :p
en iets groter ja..

code nie bezien

D'Sek-

Legacy Member
This is so 2001.

Als gaming-site zou dit relatief ok zijn. Als grafische get-together is dit een te ondoordacht. Ofwel hou je't zodanig minimalistisch dat het werk op het forum op een degelijke manier kan spreken, zonder dat de skin het werk stoort, ofwel bedenk je een leuk concept en werk je daarrond (cfr. Artport).

Het hangt wel allemaal samen, en op zich valt de lay-out (ahoewel hij relatief verouderd is) te pruimen, maar het is een beetje te "dit is een graphics-community, dus moet de site er zo COOL mogelijk uitzien".

Bram

Legacy Member
leesbaarheid is in gedachte genomen. Is de grootte nu oke? of toch nog iets meer?
Iemand nog een idee voor een iets beter styling voor de header en bijbehorende tekst (worden later nieuwsposts)

@D'Sek: bedoel je met rond concept werken zoals artport, een thema bedenken (neem nu artport) en de navigatie enzo daarrond dan in een thema steken? (hangar - terminal) dergelijke? En mag ik vragen hoe je erbij komt dat de layout verouderd is? Bedoel je gewoon, dat het een stijl is die vroeger veel terugkwam, of iets dat je al te vaak hebt gezien?

Sprits

Legacy Member
mvp9 zei:
Nice template

ik vin wel da als ge zo'n commentaar geeft, ge dan liefst ook de link geeft naar de template (of toch iets dat er hard op trekt)


mooie site, maar zoals vele al zeggen! het leest wa moeilijk!

peng

Legacy Member
Idd, dat is een template die van deviantart.com!
Zodra ik het url gevonden heb post ik het hier.
Maar het is 100% zeker een template.

peng

Legacy Member
http://www.deviantart.com/view/24097814/

Dit is het template van Kwaku, dus het is niet met hulp van Kwaku... Het is helemaal van Kwaku. Dit is niks meer dan een template, want zelfs die header is van hem (ik vind het niet meer terug, maar die header kwam voor in 1 van z'n andere werkjes). Wat dan ook meteen de forumskin niet 'helemaal van jou' maakt.

Zielig.

Kazier

Legacy Member
Nog ene? Tis weer ripoff maand precies.

Gasten nen tip, als ge ne site ript, komt hem dan niet showen op het Site Check forum. Peisde gulle dat wij achterlijk zijn misschien?

Edit: Of zijt gij Kwaku misschien? Want ik zie rechtsonder op uwe site nog staan 'Created by Kwaku'...

borisson_

Legacy Member
da op deviantart is de layout, als sveltesword de coding heeft gedaan v/d site, en ervoor gezorgd dat de psd omgezet raakt in een forumskin, is dat vrij veel werk
En dan is het weldegelijk zijn site, zeker als hij de credits voor het design niet naar hem haalt, maar die eerlijk bij kwaku laat

of is dit verkeerd v mij ?

ik vind het kei mooie site btw, kvind de kleure echt wel mooi.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan