Typhon`
Legacy Member
idd, wees eens toch niet zo opgeblazen.borisson_ zei:da op deviantart is de layout, als sveltesword de coding heeft gedaan v/d site, en ervoor gezorgd dat de psd omgezet raakt in een forumskin, is dat vrij veel werk
En dan is het weldegelijk zijn site, zeker als hij de credits voor het design niet naar hem haalt, maar die eerlijk bij kwaku laat
of is dit verkeerd v mij ?
ik vind het kei mooie site btw, kvind de kleure echt wel mooi.
Hij heeft toch nooit gezegd dat iemand van hun de layout heeft gedaan?
de credits gaan volledig naar Kwaku dus ik zie geen probleem.