Archief - PREVIEW: Virox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Nuja, je komt je eerste problemen qua content al tegen zie ik. Dit design is wel mooi (op zich vind ik het ook wel teveel gebaseerd op de dA-submissie maar kom, leer dat voor een volgende keer.) maar het leent zich niet echt tot xhtml/css, het valt perfect te gebruiken in een flash-site, mooie dynamische bewegingen en dergelijke en de content die perfect ingevuld wordt.

In xhtml daarentegen heb je (door internet explorer) een gebrek aan transparante png's, hierdoor krijg je al een redelijk groot probleem bij het slicen op zich, de contentruimte kan zich nooit uitrekken omdat dit een probleem vormt met de achtergrondafbeeldingen, hierdoor krijg je dus overlappende tekst als er iets mis loopt .. Het bewijs staat al voor mijn neus, 'you' staat namelijk al vóór 'Wie ben ik?'

Daarbij verwacht een mens als ik trouwens al automatisch dat er in zo'n ontwerp beweging steekt, teleurstelling alom als het dat niet doet. Flash guru's schieten me hier ronduit voor af maar kom, welke gewone bezoeker verwacht van flash niet mooie, in het oog springende animaties waar je spontante orgasmes van krijgt? Ik begin zelfs te merken dat de gewone medemens die het woordje web nog niet kan spellen flash begint te kennen, al is dat maar door die onnozele spelletjes-sites die blijkbaar nog overtuigender aanwezig dienen te zijn dan porno in deze zware 'mp3 of je leven'-tijden.

--

Je menu is trouwens echt hartbrekend opgebouwd:
1. Je gebruikt geen list, which is key for css lists, xhtml is crap zolang je het niet gebruikt waarvoor het werd gemaakt! Dus op dit moment is je menu crap.
2. Je vult je links niet in, je zet er <!-- --> googlespinnen zijn niet helderziend en hebben geen idee wat je ermee bedoelt, je site wordt dus nogal zwaar genegeerd.
3. Gelieve de tutorial die ik in mijn vorige post gaf grondig na te lezen want deze codefout steekt in mijn hart.
4. Als je dit op zijn minst al niet aanpast ben je mijn liefde niet waard en kunnen we beter direct uiteengaan want dan haat ik je grondig.

Je gebruikt trouwens veel te veel divs als ik dat zo bekijk, zeker nadat uit mijn bovenstaande comment al blijkt dat ik van mening ben dat dit design helemaal niet dynamisch kan zijn door slechte ondersteuning en gewoon het feit dat xhtml/css hier eigenlijk niet echt voor gebouwd is, dHTML misschien nog wel als ik Scott zijn site nog eens opengooi, ah.. The wonderful world of.. Oh noes, it's not even flash!

--

En luisteren naar wat ik zeg verdorie want het is niet vaak dat ik nog de moeite doe om zoveel onzin uit mijn duim te zuigen voor het site-check subfora, ontneem me de lust niet helemaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan