Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DarkBone zei:Ik zie dat het over design patterns & java gaat... dus wil ik gerust een linkje dumpen:
http://www.fluffycat.com/java/patterns.html
Design Patterns by example in Java![]()

agent #2 zei:Wij gebruiken "Applying UML & Patterns" van Craig Larman.
) en dit jaar dus een extra boek en meer geavanceerde slides. Vorig jaar zat er ook nooit veel volk in die lessen, en dit jaar merk ik dat ook terug op, en ik kan nu al zeggen dat de helft gaat afzien tijdens dat examen, want ze denken dat ze het nu al kunnen.Bubbling Zombie zei:die hebben wij verleden jaar gebruikt. Manman, onzen docent kon dien boek zooooooo hard ophemelen he.
passero zei:Zegt de naam Meersman of Israel u toevallig niets?
eniac zei:Don't mention those names. Ik kan ze beiden gewoon doodslaan.
Israel ziet er dit jaar nog erger uit dan anders btw.
passero zei:Da zal waarschijnlijk door al onze mottige projecten van vorig zijn :d

.Acku. zei:Patterns in Java door Wiley is ook een boek over Patterns, maar af te raden wegens extreem saai. Man man![]()


dJeez zei:Indentatie is toch kwestie van gewoonte, ik gebruik doorgaans volgende manier aangezien ik ze nog net iets overzichterlijker vind :
Je ziet dan direct de accolades mooi onder elkaar staan, alle code mooi in blokken afgelijnd. Die gewoonte ligt wellicht aan 't feit dat ik veel met Pascal gewerkt heb (tot op de dag van vandaag trouwens).Code:while ( max > 0 && max < 50 ) { for(i = 0; i < max ;i ++) { doe hier wat dingen } }

kdenk da deze in het algemeen meer gebruikt is, ma ik gebruik persoonlijk ook liever die die djeez zeieniac zei:Ik indenteer op deze manier:
Code:while (max > 0 && max < 50 ){ for(i = 0; i < max; i++){ stuff; } }
Lijkt misschien iets minder natuurlijk dan wat dJeez volgt, maar ik ben het gewoon zo en maak er geen fouten tegen. Whatever works best for someone, zeker?![]()
.passero zei:lol @KnotYou know who i am right
![]()
Wel bij ons vegen ze dus vierkant hun voeten aan al die patterns die wij geleerd hebben, ik heb dat hier moeten introduceren maar aangezien ik momenteel heel veel debug werk doe lukt dat niet zo goed en het enige project waar ik me mag in uitleven is geschreven in de oude ASP dus ook nie veel OO aan![]()
De projecten die wel OO zijn, geschreven in asp.net hebben gelijk maar een basis OO... Het enige wat ik zie is dat er een data access layer is, een facade layer (layer tussen web en data acces layer), een object model en het web project.
killgore zei:kdenk da deze in het algemeen meer gebruikt is, ma ik gebruik persoonlijk ook liever die die djeez zei.
