otha
Legacy Member
Ik vraag mij eigenlijk af hoe iemand zonder kennis van programmeren op het id komt om zo spontaan iets te gaan maken?
Da ge wilt leren programmeren om achteraf iets te maken, of met het oog om "een" programma te maken of "een" website te maken, daar kan ik nog volgen.
Alleja, ik bedoel ma, ne bakker staat smorgens toch ook ni op met het gedacht "*Geeeuw*, kom vrouwe, we gaan een ne echte auto maken..."
er is nog een tool voor da spel uitgekomen en voor football manager 2006 is er ook zo'n tool dus ja zo kreeg ik het in mijn kopke om zoiets proberen te ontwikkelen ma da zal waarschijnlijk pas voor over een jaar zijn als ik vb ken en kan

