killgore
Legacy Member
n/o, ma wwaar zitte op school en wa richting volgde? Bij ons zoude vo zo een manier vrij wrsch 0 krijgen en ik doe geeneens informaticaKilL zei:Die laatste manier heb ik toch zo op school geleerd dus ik denk dat da wel de juste is
. Een beetje inzicht in talstelsels mag toch wel als je wilt programmeren.
, gewoon om te leren hoe string-functies werken
. (was zo bij quicksort algoritme bv., optimalisatie zou het gewoon voor sommige hypermoeilijk maken).