Archief - Q: domeinnaam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phoo

Legacy Member
Ik heb het niet zo gevonden in de sticky. Maar op welke webhost kan je de goedkoopste domein namen kopen ?

Obliv`

Legacy Member
.be domeinen kan je vanaf deze maand tot eind januari gratis registreren voor de duur van 1 jaar (moest je dat nog niet weten)

http://reg.registratie-domein.be is een van de deelnemers, ff formulier invullen en 10min later staat je be ter beschikking

[EZ]

Legacy Member
Obliv` zei:
.be domeinen kan je vanaf deze maand tot eind januari gratis registreren voor de duur van 1 jaar (moest je dat nog niet weten)

http://reg.registratie-domein.be is een van de deelnemers, ff formulier invullen en 10min later staat je be ter beschikking
En kunde dan na da jaar gewoon zegge 'I quit' zonder nen € te betalen/betaald te hebben?

Obliv`

Legacy Member
[EZ] zei:
En kunde dan na da jaar gewoon zegge 'I quit' zonder nen € te betalen/betaald te hebben?

Jep

Die zulle wrs op het einde van de jaar een brief sturen om te vragen of je wil verlengen.

Als je dan wil verlengen moet je 7.5 € overschrijven op hun rekening. Als je dat niet doet, vervalt je domeinnaam gewoon.

[EZ]

Legacy Member
Ik heb nu ook nen gratis .be geregistreerd ma moete dan bij 'domein' u www. ... .be dinge schrijve en bij URL u webspace ofzo?
Want 'k heb da gedaan en't ga nie :s

AcIdR3IgN

Legacy Member
Nja blijkbaar is hun DNS database een beetje.. down?
kweenie.. want hier werkt het ook nie :|

[EZ]

Legacy Member
AcIdR3IgN zei:
Nja blijkbaar is hun DNS database een beetje.. down?
kweenie.. want hier werkt het ook nie :|
Der zal te veel reclame gemaakt zijn op forums e.d. waardoor ze een overdosis regestraties hebbe binne gekrege :p

EA lover

Legacy Member
Ik dacht dat je op www.hosting-garage.com ook zo'n actie liep.

Hosting Garage is één van de beste en bekende 'servers' van België dacht ik.
Belgiumsoccer, voetbalkrant, Germinal Beerschot (+ forum), Fantalk, FOrumfc,... worden allemaal gehost door Hosting-Garage.

Ik ken de grote baas persoonlijk en ik dacht dat hij nogal vlug gratis domeinnamen gaf,...

AcIdR3IgN

Legacy Member
nja die zijn terug in orde.. maar mijn .be werkt nog niet.. ik forward die .be naar een andere naam.. nirmaal zou dat ghaan volgens hun.. maar het werkt niet :/ wat doe ik verkeerd? Of moet ik iets aanpassen in de powerdns admin tool die ze ook een link naar geven in hun registratie email.

Obliv`

Legacy Member
AcIdR3IgN zei:
nja die zijn terug in orde.. maar mijn .be werkt nog niet.. ik forward die .be naar een andere naam.. nirmaal zou dat ghaan volgens hun.. maar het werkt niet :/ wat doe ik verkeerd? Of moet ik iets aanpassen in de powerdns admin tool die ze ook een link naar geven in hun registratie email.

nee, je logt in op hun site registratie-domein en je vult de redirect in. da is al wa je moet doen normaal

[EZ]

Legacy Member
Nog efkes een domme vraag stelle :unsure::

Bij 'domein' moette toch u naam van de site ingeve zonder de www en .be he?
En bij URL u http://users.telenet.be/... ?
En 't vaksken 'Redirect' aanvinken?

AcIdR3IgN

Legacy Member
Met alle miserie van Cheapass (registratie-domein.be) ben ik dan naar www.hosting-garage.com
gegaan, na een vriendelijke babbel met de baas heeft hij mijn domein naam in orde gemaakt. Echt wel een snelle en goeie service :) ben al tevreden.

Dus das ook een goeie site om te bezoeken als je een domein naam zoekt (en/of hosting).

Met URL forwarding, en frame forwarding = cloaking.

ShadesOfJae

Legacy Member
EA lover zei:
Ik dacht dat je op www.hosting-garage.com ook zo'n actie liep.

Hosting Garage is één van de beste en bekende 'servers' van België dacht ik.
Belgiumsoccer, voetbalkrant, Germinal Beerschot (+ forum), Fantalk, FOrumfc,... worden allemaal gehost door Hosting-Garage.

Ik ken de grote baas persoonlijk en ik dacht dat hij nogal vlug gratis domeinnamen gaf,...

En ook de duurste :eek:

Squealer

Legacy Member
weet er iemand naar waar ge kunt mailen bij registratie-domein.be?

Keb men forward als "Redirect" ingesteld, ma hij blijft het als "Frame Forward" doen. Kzou een volwaardige redirect willen. (zodat adres in adresbalk ook wijzigt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan