Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En kunde dan na da jaar gewoon zegge 'I quit' zonder nen € te betalen/betaald te hebben?Obliv` zei:.be domeinen kan je vanaf deze maand tot eind januari gratis registreren voor de duur van 1 jaar (moest je dat nog niet weten)
http://reg.registratie-domein.be is een van de deelnemers, ff formulier invullen en 10min later staat je be ter beschikking
[EZ] zei:En kunde dan na da jaar gewoon zegge 'I quit' zonder nen € te betalen/betaald te hebben?
Obliv` zei:.be domeinen kan je vanaf deze maand tot eind januari gratis registreren voor de duur van 1 jaar (moest je dat nog niet weten)
http://reg.registratie-domein.be is een van de deelnemers, ff formulier invullen en 10min later staat je be ter beschikking
Der zal te veel reclame gemaakt zijn op forums e.d. waardoor ze een overdosis regestraties hebbe binne gekregeAcIdR3IgN zei:Nja blijkbaar is hun DNS database een beetje.. down?
kweenie.. want hier werkt het ook nie :|

Bartie__ zei:de mijne werken ook allemaal niet meer :/
AcIdR3IgN zei:nja die zijn terug in orde.. maar mijn .be werkt nog niet.. ik forward die .be naar een andere naam.. nirmaal zou dat ghaan volgens hun.. maar het werkt niet :/ wat doe ik verkeerd? Of moet ik iets aanpassen in de powerdns admin tool die ze ook een link naar geven in hun registratie email.
:
ben al tevreden.EA lover zei:Ik dacht dat je op www.hosting-garage.com ook zo'n actie liep.
Hosting Garage is één van de beste en bekende 'servers' van België dacht ik.
Belgiumsoccer, voetbalkrant, Germinal Beerschot (+ forum), Fantalk, FOrumfc,... worden allemaal gehost door Hosting-Garage.
Ik ken de grote baas persoonlijk en ik dacht dat hij nogal vlug gratis domeinnamen gaf,...
