GenesisX
Legacy Member
Ellow Ellow
Eindelijk terug zo'n thread hier. Ik zit dus nog met vragen
Ik doe nu InformaticaBeheer in het 5e middelbaar en na het secundair zou ik graag een multimediale en/of grafische opleiding gaan volgen. Nu zijn m'n vragen:
- Waar kan ik zoiets volgen? (ik woon in West-Vlaanderen, aan de kust, oostende)
- Welke richting moet ik nemen?
- Wat is de inhoud van die richting en wat moet je zo kunnen?
Nuja... heb ff hier doorgelezen en ik heb idd zo'n filosofische kijk enzo
p). Ik zou graag met photoshop -verder- leren werken. Ook multimediaal, zoals camera, tv, etc. Ook drukwerk zoals kaartjes, affiches, etc. En eventueel tekenen. Dat zou wel tof zijn, al kan ik niet goed tekenen 
Hopelijk kan iemand dit concreet beantwoorden? Want ik heb echt nog geen idee wat er allemaal bestaat enzo. En welke keuzen ik nog moet maken qua richting.
Eindelijk terug zo'n thread hier. Ik zit dus nog met vragen
Ik doe nu InformaticaBeheer in het 5e middelbaar en na het secundair zou ik graag een multimediale en/of grafische opleiding gaan volgen. Nu zijn m'n vragen:- Waar kan ik zoiets volgen? (ik woon in West-Vlaanderen, aan de kust, oostende)
- Welke richting moet ik nemen?
- Wat is de inhoud van die richting en wat moet je zo kunnen?
Nuja... heb ff hier doorgelezen en ik heb idd zo'n filosofische kijk enzo
p). Ik zou graag met photoshop -verder- leren werken. Ook multimediaal, zoals camera, tv, etc. Ook drukwerk zoals kaartjes, affiches, etc. En eventueel tekenen. Dat zou wel tof zijn, al kan ik niet goed tekenen 
Hopelijk kan iemand dit concreet beantwoorden? Want ik heb echt nog geen idee wat er allemaal bestaat enzo. En welke keuzen ik nog moet maken qua richting.

was dit niet het geval. Je had enkel grafische vormgeving. Maar daar ontbrak elke vorm van multimedia in de eerste jaren. Je kon toen beter toegepaste informatica doen. Maar daar zat dan weer geen grafiek in. 'k Heb dan vanalles wat gehad. Het ligt voornamelijk in wat je buiten de schoolpoort graag doet. Ik deed niets anders dan webdesignen en ontwerpen. 't Zijn degene met het meeste "hart" die uiteindelijk wel de juiste weg vinden.