SHoGuN***
Legacy Member
Een vraagsken: Hoe maak ik best een schildje. 't Is wsl wreed eenvoudig, maar jah. Soi amateur.
En zijn er sites met zo'n handige tuts in dien trant ?
En als ik e cirkel wil maken zit ik emestal te mooschen met de border van den oval tool, iz that ze way ?
Alvast bedankt ;>
En zijn er sites met zo'n handige tuts in dien trant ?
En als ik e cirkel wil maken zit ik emestal te mooschen met de border van den oval tool, iz that ze way ?
Alvast bedankt ;>


