spectrious
Legacy Member
Hoi,
Ik ben van plan om eens te kijken voor een deftig fototoestel. Wat ik al op voorhand wil zeggen, ik ben niet van plan om fotografie als een nieuwe hobby te maken meer als een onderdeel van mijn andere hobby's ( muziek, webdesign) die toch wel wat serieus beginnen te worden. Ik studeer multimedia en een deftig toestel zou daarin zeker van pas kunnen komen om eigen beeldmateriaal te verzamelen.
Nu, ik ken echt niets van de fototoestellen op de markt. Ik heb al effe op Pixmania gekeken, maar ik verdwwaal in het aanbod.
Vereisten voor mij:
- lithium-ion batterij met oplader
- usb/fire wire kabel om over te zetten (heb geen SD kaart lezer op mijn macbook)
- geen crappy lens, ik wil geen compacte waar de gemiddelde aldi shopper content mee is. Niet de beste lens, maar toch ook voor een standaard lenske.
qua prijs heb ik niet direct iets in gedachten, liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk
Alst kan onder de 250 maar ik denk dat dat al heel moeilijk zal gaan.
Klein bijkomend vraagje, is het veilig om op de tweedehandsmarkt te beginnen kijken?
euhm...voor de rest niet direct nog vragen, info ofzo.
Ik ben van plan om eens te kijken voor een deftig fototoestel. Wat ik al op voorhand wil zeggen, ik ben niet van plan om fotografie als een nieuwe hobby te maken meer als een onderdeel van mijn andere hobby's ( muziek, webdesign) die toch wel wat serieus beginnen te worden. Ik studeer multimedia en een deftig toestel zou daarin zeker van pas kunnen komen om eigen beeldmateriaal te verzamelen.
Nu, ik ken echt niets van de fototoestellen op de markt. Ik heb al effe op Pixmania gekeken, maar ik verdwwaal in het aanbod.
Vereisten voor mij:
- lithium-ion batterij met oplader
- usb/fire wire kabel om over te zetten (heb geen SD kaart lezer op mijn macbook)
- geen crappy lens, ik wil geen compacte waar de gemiddelde aldi shopper content mee is. Niet de beste lens, maar toch ook voor een standaard lenske.
qua prijs heb ik niet direct iets in gedachten, liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk
Alst kan onder de 250 maar ik denk dat dat al heel moeilijk zal gaan.Klein bijkomend vraagje, is het veilig om op de tweedehandsmarkt te beginnen kijken?
euhm...voor de rest niet direct nog vragen, info ofzo.
, nieuw in de doos met lenskit. IK ken iemand met zo'n camera, en hij is er enorm content van, neemt ook mooie foto's. Maar zou dat iets voor mij zijn?