LeSec
Legacy Member
Bon, tzijn examens en tijdens de pauzes dacht ik me wat bezig te houden met het aanleren van Illustrator.
Ben wat opzoek geweest naar tutorials en khad deze gevonden:
http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Drawing-Mushroom/31495
Tot aan stap 10 verloopt alles vlot (enfin in grote lijnen toch). Maar ik heb blijkbaar moeite met een gebogen lijn te maken. De voorgaande gebogen lijnen verliepen goed want je moet gewoon 1x klikken en dan de 2e keer muisknop inhouden en verslepen...
Allemaal goed en wel maar de lijn die ik nu moet tekenen heeft verschillende bochten, ik heb telkens een ankerpuntje gezet waar de bocht juist moet komen maar ik vind nergens geen "trekarmpjes" waarmee ik de lijn kan manipuleren..
Kan iemand me zeggen wat ik juist moet doen om die te verkrijgen?
Merci alvast
Ben wat opzoek geweest naar tutorials en khad deze gevonden:
http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Drawing-Mushroom/31495
Tot aan stap 10 verloopt alles vlot (enfin in grote lijnen toch). Maar ik heb blijkbaar moeite met een gebogen lijn te maken. De voorgaande gebogen lijnen verliepen goed want je moet gewoon 1x klikken en dan de 2e keer muisknop inhouden en verslepen...
Allemaal goed en wel maar de lijn die ik nu moet tekenen heeft verschillende bochten, ik heb telkens een ankerpuntje gezet waar de bocht juist moet komen maar ik vind nergens geen "trekarmpjes" waarmee ik de lijn kan manipuleren..
Kan iemand me zeggen wat ik juist moet doen om die te verkrijgen?
Merci alvast
) gewoon ALT of Option ingedrukt houden en verslepen. 

Ik ben al even bezig met illustrator, maar perfect zijn mijn illustraties nog verre van. Het meeste omdat ik af en toe nog hoeken of niet perfecte bogen kan tekenen, maar oefening baart echt wel kunst met Illustrator, als je men eerste werken is moest bekijken
.