VinceFeet
Legacy Member
Hallo iedereen,
Wij organiseren dit jaar onze 100dagen-fuif en daarom zijn wij op zoek gegaan naar sponsors. Maar deze sponsors moeten ook allemaal op de flyer/affiche vermeld staan.
Nu is mijn vraag, welk programma is hier het meest geschikt voor? Het gaat dus om een veertigtal logo's die ik alreeds allemaal ingescand heb + de 'groffe kantjes' zijn er ook afgeknipt met paint. Eerst wou ik hen mooi ordenen met paint maar dat is praktisch onbegonnen werk. Photoshop is ook een optie maar dat vind ik precies een beetje complex voor deze relatief, eenvoudige taak. Misschien dat er speciale programma's bestaan voor zo'n zaken, ik weet het niet. Ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven, alvast bedankt!
Groetjes, Vince
Wij organiseren dit jaar onze 100dagen-fuif en daarom zijn wij op zoek gegaan naar sponsors. Maar deze sponsors moeten ook allemaal op de flyer/affiche vermeld staan.
Nu is mijn vraag, welk programma is hier het meest geschikt voor? Het gaat dus om een veertigtal logo's die ik alreeds allemaal ingescand heb + de 'groffe kantjes' zijn er ook afgeknipt met paint. Eerst wou ik hen mooi ordenen met paint maar dat is praktisch onbegonnen werk. Photoshop is ook een optie maar dat vind ik precies een beetje complex voor deze relatief, eenvoudige taak. Misschien dat er speciale programma's bestaan voor zo'n zaken, ik weet het niet. Ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven, alvast bedankt!
Groetjes, Vince
.