KoenDK
Legacy Member
het gaat goed met de webdesign wereld
voor een prachtige photoshop site , dynamisch met php
vragen we 100€
en dan verschieten de mensen er van dat webmasters en webdesigners het minst van allemaal verdienen (IT related)
man man man
waar gaan we naartoe
ps : hoeveel uren denk je aan deze site te werken?
ik schat 50uurkes?
een maand 10u per week?
mooi zo
dan verdien je 2€ per uur
hopelijk krijg je dit bedrag ook later als je gaat werken
wat ik maar wil zeggen
het is met zulke bedragen dat we deze tak van de IT sector naar beneden trekken
en nog iets,
een tennisclub is een organisatie die vlotjes draait
die lachen met 100€ hoor
anyway, ik weet het
dit is waaay off topic
maar wel goed voor een discussie ofzo te openen in nieuw topic
**edit : vraag gewoon een uurloon, en denk beetje na hoelang je er gaat aan werken ;-)
voor een prachtige photoshop site , dynamisch met php
vragen we 100€
en dan verschieten de mensen er van dat webmasters en webdesigners het minst van allemaal verdienen (IT related)
man man man
waar gaan we naartoe
ps : hoeveel uren denk je aan deze site te werken?
ik schat 50uurkes?
een maand 10u per week?
mooi zo
dan verdien je 2€ per uur
hopelijk krijg je dit bedrag ook later als je gaat werken
wat ik maar wil zeggen
het is met zulke bedragen dat we deze tak van de IT sector naar beneden trekken
en nog iets,
een tennisclub is een organisatie die vlotjes draait
die lachen met 100€ hoor
anyway, ik weet het
dit is waaay off topic
maar wel goed voor een discussie ofzo te openen in nieuw topic

**edit : vraag gewoon een uurloon, en denk beetje na hoelang je er gaat aan werken ;-)



.
, typen: "we the pwnz0r tennissers, j0in US" zal niet werken vrees ik