Archief - REQ: Logo bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zwik

Legacy Member
we moeten voort school een virtueel bedrijf opstarten en moeten een logo maken. aangezien ik slecht in design ben, kom ik hier is vragen of er mensen een logo willen maken

het bedrijf gaat over cosmetica

- naam mag je kiezen kan je er makkelijker een logo bij maken denk ik

thx

furaxke

Legacy Member
Als je het voor school moet doen is het denk ik wel de bedoeling dat je wel degelijk zelf je huiswerk maakt. Of niet soms?

Stimpy

Legacy Member
tis wel in de mode om logo'tjes te requesten precies
en den ene wilt er iets voor geve en de andere verwacht het precies gratis : /

-Infinity-

Legacy Member
"Een naam mag je zelf kiezen"
Lol, te grappig gewoon. In mijn klas waren er bij de GIP ook mensen die slecht waren in design, maar slaagde er toch in iets simpels doch mooi te maken. Volgens mij heb je nog geen moeite gedaan om iets te proberen? Er kruipt natuurlijk tijd in, het is niet huiswerk voor niks.

Typhon`

Legacy Member
weer een logo thread dus....
Zoals dresse ooit eens zei: wij zijn geen OCMW!
We zouden es 5 euro moeten vragen bij elke request, in potje steken en dan soort Battle-design organiseren wedstrijdje met dit als prijs :D.

Spacy2003

Legacy Member
WAAT cosmetics -> We Allow Animal Testing cosmetics

Nu je al een naam hebt hier een logo:
buav.gif

cooly

Legacy Member
Natuurlijk heeft hij nog geen moeite gedaan,
hij denkt:
ik moet een gip maken,ik kan niets van design,ik vraag het aan het Graphics - Art - Design forum,dan moet ik dat al nimeer doen.

Stimpy

Legacy Member
Spacy2003 zei:
WAAT cosmetics -> We Allow Animal Testing cosmetics

Nu je al een naam hebt hier een logo:
buav.gif

hoe doe je die lijnen die van smal naar breed lopen?
en hoe noemt dat zodat ik er wat tuts of info over kan opzoeken :)

Spacy2003

Legacy Member
De pentool juist gebruiken maar uhm als je het nog niet doorhad ik heb evenveel moeite gedaan als meneer de thread starter hier boven, misschien zelfs nog meer :D (google)

Stimpy

Legacy Member
ah mja ni naar gekeke :p
kzal ne keer es zien hoe die lijne werke dan

das dan toch ni 3 ankerpunten zetten he ? : / uw lijnen als een shape tekenen

Ghorax

Legacy Member
misschien keer iemand die deftig kan antwoorde, ipv te flame, bende sn00bs

dresse

Legacy Member
Ghorax zei:
misschien keer iemand die deftig kan antwoorde, ipv te flame, bende sn00bs

tis al erg genoeg da gfx tegenwoordig niks anders meer is dan "req dit", "req dat" en "hoe, waarom moete gelle daar geld voor hebbe". ma nee, dan komt er hier nog is effe ne kerel die ik nog nooit op gfx gezien heb, nog erger.. ne counterstriker... ons een beetje uitmaken voor "snoobs"...

DJ_Trash

Legacy Member
- huiswerk maken doe je zelf
- indien huiswerk hangt er *zeker* tarief aan =-)
- u avatar sta mij ni aan :p
- request TE kort om nog maat te geloven of ge er zelf moeite wilt insteken om logo ontwerp te begeleiden
- ...

ZeeraaR

Legacy Member
Ghorax zei:
misschien keer iemand die deftig kan antwoorde, ipv te flame, bende sn00bs

U bent ongetwijfeld de 2de die meedoet in dit groepswerkje?
Ge zijt dus al met twee voor je project, haal je podloodjes boven...

Pill Cosmetics: There is no cure for ugly

(btw: act your age, je bent verdorie gisteren 21 geworden...)

(dit is typen tegen de vaak, morgen staat hier ongetwijfeld een slotje op :crazy: )

D'Sek-

Legacy Member
Stimpy zei:
ah mja ni naar gekeke :p
kzal ne keer es zien hoe die lijne werke dan

das dan toch ni 3 ankerpunten zetten he ? : / uw lijnen als een shape tekenen
Yup. In de meeste illustraties is het trouwens ook veel beter om zo te werk te gaan, geeft een veel beter resultaat en ge hebt veel meer controle over uw lijnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan