Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tiens aan wie zou het liggen.. stop is met die onzin manne // akkoord er zijn veel logo-requests de laatste tijd maar verlaag u is ni naar het niveau van een supernanny-geval.. tis echt ni interessant om lezen.fixer_nogiet zei:het begint wat meer op zwam te lijken
LunchBox zei:tiens aan wie zou het liggen.. stop is met die onzin manne // akkoord er zijn veel logo-requests de laatste tijd maar verlaag u is ni naar het niveau van een supernanny-geval.. tis echt ni interessant om lezen.
LunchBox zei:tiens aan wie zou het liggen.. stop is met die onzin manne // akkoord er zijn veel logo-requests de laatste tijd maar verlaag u is ni naar het niveau van een supernanny-geval.. tis echt ni interessant om lezen.
logisch ook, omdat jullie daar je mond niet durven opentrekken wegens kans op kritiek van mensen die zeggen: "maar dit is toch een normale request".. wat is dat toch met dat "ik wil het niet doen maar toch moet ik persé beginnen zeveren"-gedrag als een thread je niet interesseert JUST MOVE ON. er is hier'n harde kern gebruikers die het forum niet leest om oplossingen te bieden, maar op zoek gaat naar threads waar ze mee kunnen lachen.. waar ze een nietszeggende reply op kunnen geven die hun 'cool' (or whatever) doet overkomen, zoek toch aub een andere hobby.fixer_nogiet zei:Er zijn vele andere requests waar de threadstarter zelf wat moeite heeft gedaan of weet wat hij wilt en daar zie je niet van die opmerkingen...
LunchBox zei:logisch ook, omdat jullie daar je mond niet durven opentrekken wegens kans op kritiek van mensen die zeggen: "maar dit is toch een normale request".. wat is dat toch met dat "ik wil het niet doen maar toch moet ik persé beginnen zeveren"-gedrag als een thread je niet interesseert JUST MOVE ON. er is hier'n harde kern gebruikers die het forum niet leest om oplossingen te bieden, maar op zoek gaat naar threads waar ze mee kunnen lachen.. waar ze een nietszeggende reply op kunnen geven die hun 'cool' (or whatever) doet overkomen, zoek toch aub een andere hobby.
LunchBox zei:er is een HEEL groot verschil tussen een negatieve reply mét inhoud en eentje zonder. je moet trouwens'ns leren dat grapjes wel kunnen maar ongelegen komen op'n moment dat een hele thread door idiote reacties naar de maan is geholpen. had het bij "dit is huiswerk en dat moet je zelf maken" gehouden en de commotie was niet zo groot geweest.