Archief - SEARCH: Fotolocaties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daFour

Legacy Member
hoi

foto's zeggen boekdelen hé

k'heb al leuke locaties gevonden zoals de haven van Oostende enz maar nu zou ik er graag verder in opgaan,ietsje meer urban en citylife.

Weet iemand prachtige locaties met gebouwen in afbraakstaat , enorme bruggen,grafitti ...?


groeten da4

thx ;)

carhartt^-

Legacy Member
zoek ook eens verschillende stockfoto websites ?
goede foto's (mooi), gratis (te zien welke foto), grote resolutie, veel keuze :niceone:

Freaky 7

Legacy Member
oude mijngebouwen
oude fabriekshallen
kerkhof
achterbuurten
...

daFour

Legacy Member
ik ben dus van de kanten van Brugge , niemand een idee voor leuke shoot? :s

Lo_fi

Legacy Member
Brugge zelf lijkt me al ideaal als locatie.. Heilig Bloedkapel, begijnhof, het station in z'n oostblok-architectuur, halletoren, park aan' t zand (die trapjes naar beneden), het contrast opzoeken tussen de oude huisjes en moderne gebouwen/aanpassingen, een reportage over toeristen, boudewijnpark, dolfinarium. Buiten brugge denk ik aan die indoor skating-zaal (Zummies?), de barakken in Menen (maybe bit tricky), de kust en z'n lelijke hoogbouw, Oostende en het PMMK, het Zwin..

En ik woon in Gent. Stel je voor wat een westvlaming die de streek kent nog allemaal kan bedenken..

daFour

Legacy Member
Lo_fi zei:
Brugge zelf lijkt me al ideaal als locatie.. Heilig Bloedkapel, begijnhof, het station in z'n oostblok-architectuur, halletoren, park aan' t zand (die trapjes naar beneden), het contrast opzoeken tussen de oude huisjes en moderne gebouwen/aanpassingen, een reportage over toeristen, boudewijnpark, dolfinarium. Buiten brugge denk ik aan die indoor skating-zaal (Zummies?), de barakken in Menen (maybe bit tricky), de kust en z'n lelijke hoogbouw, Oostende en het PMMK, het Zwin..

En ik woon in Gent. Stel je voor wat een westvlaming die de streek kent nog allemaal kan bedenken..


jajaaa , kben mee met je , dat zijn inderdaad wel goeie plaatsen.Ik ga er deze middag es rondneuzen thx eh !

Emiel

Legacy Member
ORONieuws zei:
Nu zaterdag wordt op de voormalige Cokesfabriek Carcoke in Zwankendamme een 70 meter hoge schouw en een betonnen kolenbunker gedynamiteerd. Net zoals bij de vorige dynamiteringen zijn de schouw en de bunker vooraf binnenin gereinigd met water onder zeer hoge druk. Het neerhalen van de constructies rond het einde van de eerste saneringsfase op de site af. De werken zijn volgens plan uitgevoerd en binnen het vooraf berekende budget van 8,5 miljoen euro.

Misschien een ideetje? Staat ook op forgottenplaces trouwens (onder Carcoke Zeebrugge). Veel schiet er van het gebouw niet meer over. Maar de sfeer die er heerst is wel de moeite waard imo. Aanpalend is er de glaverbelfabriek (oud <-> nieuwe industrie). En je hebt er ook nog het boudewijnkanaal en zicht op de achterhaven van zeebrugge.

daFour

Legacy Member
Emiel zei:
Misschien een ideetje? Staat ook op forgottenplaces trouwens (onder Carcoke Zeebrugge). Veel schiet er van het gebouw niet meer over. Maar de sfeer die er heerst is wel de moeite waard imo. Aanpalend is er de glaverbelfabriek (oud <-> nieuwe industrie). En je hebt er ook nog het boudewijnkanaal en zicht op de achterhaven van zeebrugge.

already done

"verboden toegang" njeh :p

http://www.deviantart.com/deviation/22699331/

zie nog de andere ook op men devart

Oiram

Legacy Member
Rond Brugge kan je veel leuke plaatsen vinden, maar je moet wel effe zoeken en onder of over een muur/draad omheining dus klimmen/kruipen. Voorhaven van Brugge heeft veel goeie locaties (tussen die veroeste treinstellen bvb)

daFour

Legacy Member
ok thx

kheb al veel foto's kunnen shieten , ik ga deze middag eens naar de voorhaven van brugge

cya

wrong`

Legacy Member
http://sxc.hu/ kijk daar es op staan high res 300 dpi images op er zitten er zeker op dieje kan gebruiken je gewoon ff registreren en dan kan je ze doorbrowsen de moeite waard

daFour

Legacy Member
thx wrong`

@Lo_fi

de plannen zijn veranderd,ik kon niet direct iets goed vinden en ben ik weer beland in Zeebrugge...juist te laat; ik passeer aan carcoke en het lag bijna helemaal plat :( (ik heb het gemist met ongv 25 mins)Ik liep daar tussen de flikken en bouwvakkers (2x moeten zeggen wat ik daar deed of ze namen men film in beslag :s )

ze staan onder men devart (kunde es vergelijken,voor en na :p)

guRuh

Legacy Member
Probeer wat meer details te fotograferen, nu zijn u foto's nogal saai imo.

Niettemin, er zitten een paar deftige tussen hoor!

daFour

Legacy Member
guRuh zei:
Probeer wat meer details te fotograferen, nu zijn u foto's nogal saai imo.

Niettemin, er zitten een paar deftige tussen hoor!

idd die van op carcoke zijn wel wa saai , ook doordat ik geen goed zicht had erop met al die bewaking!

maandag eerste dag werken,ik ga proberen te blijven shooten

guRuh

Legacy Member
Zoek eens achter drukmeters/oude plaatjes, eenders welke installaties eigenlijk :)

Normaal zijn mijn foto's woensdag ontwikkelt (JA ANALOOG JA! :p ), kzal ze scannen als er iets deftigs inzit ;)

daFour

Legacy Member
okay vanmiddag nog eens rondrijden... kzie wel wa ik tegenkom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan