Archief - SEARCH: Fotolocaties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
Kanten van brugge?

Brugse oude haven, waar jeugdcentrum de "Entrepot" gelegen is, staat nog heel veel van vroeger, vervallen leegstaande gebouwen, grafitti, treinstellen, ... zalige locatie imho.

Joey

Legacy Member
Ik ben van plan om morgen naar instituut Lemaire te gaan.
In tombeek tegen overijse.

Vorige zondag heb ik de Kadettenschool in Lier gedaan.

Het zijn wel de plaatsen die de meesten al hebben gedaan en niet direct tegen Bruggen maar wel eens leuk om te doen.

Het Mesen kasteel staat ook nog op men lijstje en het wintercircus in Gent.

Conspectus

Legacy Member
guRuh zei:
Zoek eens achter drukmeters/oude plaatjes, eenders welke installaties eigenlijk :)

Normaal zijn mijn foto's woensdag ontwikkelt (JA ANALOOG JA! :p ), kzal ze scannen als er iets deftigs inzit ;)

Tiens vond jij mijn metertjes niet ronduit slecht?

EN je hebt analoge foto's gemaakt? Jij kent er echt vet veel van! :bow: :applause: :bow:

guRuh

Legacy Member
Conspectus zei:
Tiens vond jij mijn metertjes niet ronduit slecht?

EN je hebt analoge foto's gemaakt? Jij kent er echt vet veel van! :bow: :applause: :bow:

:eek: I smell frustration

Tiens... dan heb jij wel een hele leefdige verbeelding, ik heb NOOIT iets gezegd op u meterkes... Ik heb ze zelfs opgezocht die foto's en ik ga er niets slecht over zeggen, alleen dat je zonder Photoshop het niet redt (toch alleszinds in die reeks... voor ik weer op uwen teen trap).

Moest je de thread eens lezen met die lompe koeienogen van u zou je goed genoeg zien dat de post "Zoek eens achter drukmeters/oude plaatjes, eenders welke installaties eigenlijk" (door mezelf) bedoeld is op daFour, en waar de brave man zelf op gereageerd heeft (dat is je ook zeker ontsnapt?)

EN ik heb analoge foto's gemaakt? Man doet niet zo'n domme uitspraken...
Moest het u interesseren: aan u help ik niet meer

Conspectus

Legacy Member
Knip ik heb je.

Relax, een sneer krijgen leidt bij normale mensen tot zelfreflectie. Dat is gezond.

Lo_fi

Legacy Member
Wat bij guruh dan eerder zelfreflexie is neem ik aan? Maar het blijft gezond.

guRuh

Legacy Member
Ik snap er nog de kloten van eerlijk gezegd, dus wees zo vrij om het eens te verduidelijken Conspectus

dresse

Legacy Member
eerlijk gezegd snapk er ook de ballen van.
Maar ik heb sterk de indruk dat er hier geflamed wordt...

Floyd

Legacy Member
Die Gentenaren spreken altijd in termen van een hoger niveau.. Niet te bereiken met Vlaams-Brabants intellect vrees ik.

guRuh

Legacy Member
Ik wil hier een gerust een gans stuk neerschrijven van zelfreflectie mbt Kafka, maar dan zou het off topic gaan e, zou zonde zijn voor deze thread
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan