twoen
Legacy Member
http://img255.imageshack.us/my.php?image=kastem3.jpg
Thuis hebben we een nieuw tv meubel nodig en ik dacht ik ontwerp er zelf één. Het hele ontwerp is gebaseerd op het feit dat we het zelf willen maken. Profielen gaan we laten lassen bij een smid en planken worden op maat gzaagd en gelamineerd. De rest zoals montage en verdere afwerking doen we zelf.
Het meubel hangt aan de muur op ongeveer 20 cm van de grond en is 60 hoog, 180 lang en 50 diep. De gesloten middenbeuk dient om apparatuur, centrale stekkerblok en bedrading weg te steken onderaan, en om een cd-speler in te steken bovenaan. Links onderaan komt een PS3 en links bovenaan de digibox. Deze moeten beiden bloot staan omdat ze veel warmte produceren. Rechts is er plaats voor magzines e.d.
De TV hangt erboven aan de muur en kabels worden hopelijk ingeslepen.
Het is een zeer letterlijke opvatting van design maar ik hoop en denk dat er hier mensen zitten met dergelijke interesses.
Ikzelf ben student architectuur (1e master Ugent)
Thuis hebben we een nieuw tv meubel nodig en ik dacht ik ontwerp er zelf één. Het hele ontwerp is gebaseerd op het feit dat we het zelf willen maken. Profielen gaan we laten lassen bij een smid en planken worden op maat gzaagd en gelamineerd. De rest zoals montage en verdere afwerking doen we zelf.
Het meubel hangt aan de muur op ongeveer 20 cm van de grond en is 60 hoog, 180 lang en 50 diep. De gesloten middenbeuk dient om apparatuur, centrale stekkerblok en bedrading weg te steken onderaan, en om een cd-speler in te steken bovenaan. Links onderaan komt een PS3 en links bovenaan de digibox. Deze moeten beiden bloot staan omdat ze veel warmte produceren. Rechts is er plaats voor magzines e.d.
De TV hangt erboven aan de muur en kabels worden hopelijk ingeslepen.
Het is een zeer letterlijke opvatting van design maar ik hoop en denk dat er hier mensen zitten met dergelijke interesses.
Ikzelf ben student architectuur (1e master Ugent)
)