-=BYE=-RiptoR
Legacy Member
DieselPower™ zei:Bummer -=BYE=-RiptoR, maar kvind em precies ni scherp genoeg![]()
Eerste maal dak long exposure deed

Zal wel beteren zeker?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower™ zei:Bummer -=BYE=-RiptoR, maar kvind em precies ni scherp genoeg![]()


jup guess so-=BYE=-RiptoR zei:Eerste maal dak long exposure deed
Zal wel beteren zeker?![]()

-=BYE=-RiptoR zei:Eerste maal dak long exposure deed
Zal wel beteren zeker?![]()

ThE_RuThLeSs zei:een statief ? of zonder ? Vroeger zocht ik ook de plekjes op waar ik men camera op bankjes kon zetten maar voor 50€ heb je al een goed velbon statief![]()

Wouter en ik zeiden het nog op ircD'Sek- zei:Dat ziet er mij enorm gaatjescamera-achtig uit.![]()
