Met het volgende systeem:
1.
3 punten
2.
2 punten
3.
1 punt
heb ik de tussenstand berekend.
Al na een paar stemmers werd het duidelijk dat het spannend ging worden. De stemmen werden eerlijk verdeeld tussen 3 deelnemers.
Wouter: 27 punten
Mightyflup: 26 punten
Emma: 25 punten
Ook de volgende pagina's bleken de stemmers eensgezind over de foto's. De ereplaatsen zijn bekend:
1. Wouter: 75 Punten klik
2. Mightyflup: 58 Punten klik
3. Emma: 51 Punten klik
4. SyRuS.be: 20 punten
5. ThE_RuThLeSs: 11 Punten
6. -=BYE=-RiptoR: 1 Punt
Een dikke proficiat aan iedereen :applause:
(en aan mezelf
)
Ik hoop op een gelijke, en wie weet
nog betere, kwaliteit aan inzendingen. Op naar de volgende battle!
Moge de beste winnen. En onthoud; deelnemen is belangrijker dan winnen!
Als er iemand zich geroepen voelt om na te tellen, en eventuele kleine rekenfoutjes (die ik over het hoofd heb gezien) eruit te halen, be my guest 
edit: op aanvraag van Diesel die anti-Rastafarian is, de kleurtjes veranderd