Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AnewSpider zei:@ Pixations, hihi nog vlug ne paar namen erbij gesmeten in uw lijstje, jamaja khebbet wle gezien!


Pixations zei:Daar ben ik ook tevreden van maar die is nog te recent.
En waar is uwe foto van het jaar? Die van AnewSpider, DieselPower, dresse, Floyd, GeeKer, Gromme, Joeri, Mista Molla, Mr. Humphries, Mr.Pee, passero, SyRuS.be, ThierryM, Wouter, Xo0 en al wie dat ik nog vergeet wil ik hier ook nog graag zien!![]()


Hornymoose zei:deze, getrokken nadat ik mijn Canon 350D één dag bezat:
http://forum.scooterforum.net/forum/picture.php?albumid=7&pictureid=1378

matthi_182 zei:Jouw foto van 't jaar is prachtig imo.

kwenimatthi_182 zei:Waar is emma's foto naartoe?
![]()

Nee die is er nog ma tis een klein stom blokske geworde, kebbem nog extra gelinkd maar die wil ni oranje wordenmatthi_182 zei:Ik bedoelde, Emma had een foto gepost ma die's weg blijkbaar? Of ik zie alleszins geen.

Pixations zei:Thanks!
En die foto van Emma kan ik zonder problemen zien.



matthi_182 zei:Leuke foto trouwens. Lekker abstract!

matthi_182 zei:@AnewSpider: nice ze!
@ravenslayer: ook wel leuk.
Ik bedoelde, Emma had een foto gepost ma die's weg blijkbaar? Of ik zie alleszins geen.
Jouw foto van 't jaar is prachtig imo.
Mijn foto van 't jaar... Niet echt ene waar ik content van ben denk ik. 'k Zal nog eens kijken in een voldoende lange pauze tussen het blokken door.
Nice! Wat is het?![]()
Nee, da's in Brussel, aan de Nieuwstraat (al kan ik mij ook vergissen natuurlijk).Mista Molla zei:ik vermoed in antwerpen, naast de De Koninck brouwerij, op die torens van electrabel, ik dacht dat die dat hadden, but then again, I could be wrong![]()
Floyd zei:Nee, da's in Brussel, aan de Nieuwstraat (al kan ik mij ook vergissen natuurlijk).
.
Hornymoose zei:Water in de pompbak.
