Archief - ATTN: Studenten steun- en klaagthread - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grootste vuilbakrichting?


  • Totaal aantal stemmers
    256
  • Opiniepeiling gesloten.

Boemkool

Legacy Member
Krijgen handelsingenieurs een ingenieurs titel? Ik hoor hier allemaal verschillende dingen

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Fuck nu ik zo weinig les heb verveel ik mij echt te pletter hier op kot.. Ge zou bijna spontaan beginnen studeren :p

Ga lopen ofzo :unsure:


waar op kot trouwens?

Cadiuro

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Fuck nu ik zo weinig les heb verveel ik mij echt te pletter hier op kot.. Ge zou bijna spontaan beginnen studeren :p

ik heb weinig les en momenteel ook weinig om te studeren. Dan zit ge vol goede voornemens, dan KUNT ge gewoon ni heel veel doen.

Racing_Genk

Legacy Member
Aan het station in Heverlee :p

Meer sporten is idd één van de opties die ik sterk overweeg

e.House

Legacy Member
Drew zei:
Aangezien Pol&Soc enkel in Leuven een richting is en Leuven sowieso vuilbak is, is Pol&Soc een vuilbakrichting.

In de hoeveelste bachelor zit je nu al?

edraket

Legacy Member
Fak, first page gemist. Ik was op weg naar werk :( 6u beginnen is afzien

coldplayke

Legacy Member
Cadiuro zei:
ik heb weinig les en momenteel ook weinig om te studeren. Dan zit ge vol goede voornemens, dan KUNT ge gewoon ni heel veel doen.

Hoe, ge kunt toch al beginnen aan uw masker :s :s :s

freakykiller

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik eis een hete venten poll.
En het is mijn verjaardag, dus ik mag dat :tongue:
En ik stem op burgerlijk omdat notoP dat doet :tongue:

Merci zu :unsure:, zijt blij dat uw richting er niet in staat :tongue:

Cadiuro

Legacy Member
Mijn masker is wel al af e :s

Ik heb wel het didactisch nut van dat masker gevonden.
De volgende les was niet heel boeiend en gegeven in een lokaal op slaaptemperatuur én dan nog van 16-18u, maar omdat we gewoon al blij waren dat we een les kregen en geen maskers moesten knutselen, hebben we beter opgelet. Ik toch.

np++

Legacy Member
reFleX.be zei:
Krijgen handelsingenieurs een ingenieurs titel? Ik hoor hier allemaal verschillende dingen
als ik mijn bachelor informatica heb, ben ik al een systeemingenieur :)

edraket

Legacy Member
ir. of Ing. , de rest is allemaal bullshit. Soms zie ik hir. verschijnen, te grappig!

Racing_Genk

Legacy Member
klootzakken vn ekonomika, kheb gisteren 199.35€ betaald ipv 119.35€ die er op de factuur stond, wrs heeft da meiske da verkeerd ingetikt op die automaat

snel bewijs halen bij de bank en naar de kursusdienst gaan

josilirios

Legacy Member
"Wat is dat nu precies, Pol & Soc?" Dit is een veelgestelde vraag op SID-in's en infodagen. Daarom, een woordje uitleg. Politieke en Sociale Wetenschappen (of Pol & Soc zo je wil) is de naam van de Faculteit (De Universiteit Gent is opgedeeld in 11 faculteiten). Onze faculteit biedt 3 opleidingen aan: Politieke Wetenschappen, Communicatiewetenschappen en Sociologie. In het 1ste jaar Bachelor kies je meteen al voor één van deze drie opleidingen.

een voor een even homo, vandaar, Pol&Soc wss? :s

Cadiuro

Legacy Member
josilirios zei:
"Wat is dat nu precies, Pol & Soc?" Dit is een veelgestelde vraag op SID-in's en infodagen. Daarom, een woordje uitleg. Politieke en Sociale Wetenschappen (of Pol & Soc zo je wil) is de naam van de Faculteit (De Universiteit Gent is opgedeeld in 11 faculteiten). Onze faculteit biedt 3 opleidingen aan: Politieke Wetenschappen, Communicatiewetenschappen en Sociologie. In het 1ste jaar Bachelor kies je meteen al voor één van deze drie opleidingen.

een voor een even homo, vandaar, Pol&Soc wss? :s

trufax

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
klootzakken vn ekonomika, kheb gisteren 199.35€ betaald ipv 119.35€ die er op de factuur stond, wrs heeft da meiske da verkeerd ingetikt op die automaat

snel bewijs halen bij de bank en naar de kursusdienst gaan

welke boeken kunt gij kopen in ekonomikak?

Kheb daar een uur staan aanschuiven, en geen enkele van de boeken die ik nodig had, hadden ze beschikbaar :sop:




en thixang: die excelshit in statistiek, moet ge die van buiten kennen en kunnen gebruiken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan