Archief - ATTN: Studenten steun- en klaagthread - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grootste vuilbakrichting?


  • Totaal aantal stemmers
    256
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Hoe, ge kunt toch al beginnen aan uw masker :s :s :s

Heb je al eens dat handboek van ATW bekeken? De helft van hoofdstuk 2 gaat over dingen die we gezien hebben in ETK I, over plosives en phonemes enzo. Wtf. En zijn colleges gaan dan over de rest van het boek?

Racing_Genk

Legacy Member
welke boeken kunt gij kopen in ekonomikak?

Kheb daar een uur staan aanschuiven, en geen enkele van de boeken die ik nodig had, hadden ze beschikbaar
- Organisatie vd gezondheidszorg
- Frans 2
- Engels 2

Al de rest bij acco gehaald :p.

Heb net die 80€ in cash teruggekregen, had meer miserie verwacht.

e.House

Legacy Member
organisatie van de gezondheidszorg kunt ge perfect in de bibs van Leuven halen, dat is echt een veel te overdreven duur boek.

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
40€, heb al (veel) duurdere boeken gehad :p

Waar ligt Operationeel onderzoek in den acco? Nog niet gevonden en te lange wachtrij om te vragen :s

Racing_Genk

Legacy Member
Heb da boek ook nog nie ze :) in de acco ook niet gevonden (alleszins niet bij de economie boeken) en in de kursusdienst wordt het pas over een anderhalve week verwacht..

Op bol.com kost het trouwens 220€, ik hoop dat hier zeker wat van afgaat bij acco/kd

Racing_Genk

Legacy Member
E.House, hebt gij da vak ook ofzo? Welke richting doet gij

Deathspear

Legacy Member
Maakt toch niet uit wie de thread maakt? Tommie was offline, dus ik dacht ik maak een nieuwe thread. Nu zijn er 2 threads, en deze was eerst.. dus ik stel voor de andere te sluiten.

Deathspear

Legacy Member
josilirios zei:
gereport wegens niet tommie, dit komt in orde ;)

Staat het in de regels van het forum dat het tommie moet zijn misschien? Dacht van niet..

josilirios

Legacy Member
Deathspear zei:
Maakt toch niet uit wie de thread maakt? Tommie was offline, dus ik dacht ik maak een nieuwe thread. Nu zijn er 2 threads, en deze was eerst.. dus ik stel voor de andere te sluiten.
Neen

Deathspear zei:
Staat het in de regels van het forum dat het tommie moet zijn misschien? Dacht van niet..
Neen, maar zo weten de mods dat er een dubbeltje loopt en dat deze toe moet ;)

fragflap

Legacy Member
Veel proffen aan de VUB die gewoon alles aframmelen van het boek. Wat al die wijfkes zite te noteren snap ik niet goed aangezien de prof toch ons niets bij brengt. Sociologie, Bronnen en Beginsels dat wordt een skip vak :-)

lantaarnpaal

Legacy Member
fragflap zei:
Veel proffen aan de VUB die gewoon alles aframmelen van het boek. Wat al die wijfkes zite te noteren snap ik niet goed aangezien de prof toch ons niets bij brengt. Sociologie, Bronnen en Beginsels dat wordt een skip vak :-)

inb4 fragflap is geflest

Ironpole

Legacy Member
Ik hoor op het kot naast mij het geluid van een gigantisch ballenbad met vier 18 jarigen in. :wtf:

Cadiuro

Legacy Member
Anders moeten de mods gewoon de populairste thread openhouden en de andere, ongewenste sluiten

Iemand

Legacy Member
Lap, mijn richting staat er ook tussen. Nu behoor ik net als de pedagogen, psychologen, pol&soccers en ir's tot de kneusjesgroep. :(:(:(

fragflap

Legacy Member
Trekt u dat niet. Draai of keer hoe je wilt maar rechten is een blijft een Top richting. Degene die zo iets heeft gedaan voelt zich meestal superieur tegen de rest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan