schizo_jvm
Legacy Member
Hey,
Heeft er iemand een idee hoeveel en beginnen leerkracht (bachelor) verdient voor een full-time contract? (dus 0 jaar anciënniteit).
Op internet vond ik dit trefwoorden met de verwijzing dat moest gekeken worden in categorie 301 maar hier werken ze nog met regent en licentiaat terwijl dat toch al een tijdje bachelor en master geworden is, daarom dat ik vrees dat het niet meer up-te-date is.
Dus iemand een idee?
Alvast bedankt,
MVG,
schizo
Heeft er iemand een idee hoeveel en beginnen leerkracht (bachelor) verdient voor een full-time contract? (dus 0 jaar anciënniteit).
Op internet vond ik dit trefwoorden met de verwijzing dat moest gekeken worden in categorie 301 maar hier werken ze nog met regent en licentiaat terwijl dat toch al een tijdje bachelor en master geworden is, daarom dat ik vrees dat het niet meer up-te-date is.
Dus iemand een idee?
Alvast bedankt,
MVG,
schizo
. Regent/licentiaat zijn termen van niveaus van leerkracht (zoals hierboven uitgelegd). Een bachelor leerkracht is een regent (in principe). 
3maanden vakantie hebben die gasten.
er komt echt wel veel meer bij kijken.