Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan dat zijn dat ik u vandaag gezien heb in de trein?glashelder zei:Hier nog de dinsdag en woensdag les, allez, twee keer drie uur presentaties kijkenOnze groep is al geweest en vandaag waren wij discussant voor één van de groepen, dus verder niks meer te doen. Maar wel met een intekenlijst zodat ze zien dat je aanwezig was, blegh.
Vandaag hopelijk nog samenvatting economie afwerken, en mij dan eens een week aan kwantitatieve analyse zettenad: Dan een week economie, dan nog een week kwantitatieve en dan zijn de eerste examens er al. Voor de andere examens heb ik de ene keer 7 dagen en de andere keer 10 dagen ertussen (en het ene is openboek met eigenlijk nog vrij simpele vragen), dus dat lukt wel tijdens de examens zelf.
Ik ga dus de meest saaie 3 weken ooit inad:
Snowyflake zei:Je hebt ook nog een oefeningsessie van wiskundeEn een herhalingles van recht ..
![]()

Nasty Nas zei:Kan dat zijn dat ik u vandaag gezien heb in de trein?


Lorvet zei:Afspraak maandag om 8u 's ochtends aan de Plateau. Breng uw vriendjes mee. Rekenmachines niet toegelaten.

Ok, het was dus ne ferme look-a-like, want ik heb de trein van 16u38 genomenglashelder zei:Dat kan.
Even denken. Op de heenreis (trein van 11u58 in Brugge, richting Brussel Eupen) zat ik in een tweezitsplaats aan het gangpad, met een moslima naast me. Op de terugreis (trein van 15u38 richting Brugge-Oostende met 10 minuten vertraging) zat ik in een vierzits vlak aan de deur, met rechts van me een jongen die Duitse en Spaanse kranten aan het lezen was en vertalingen aan het opzoeken was in een soort woordenlijst-programma op z'n minilaptop, en recht tegenover me twee jonge Engelse kinderen (11-12 jaar, zoiets). In de andere vierzits links van me zaten allemaal oude mensen. Ik had een zwarte jas aan, zwarte muts en zwarte handschoenen. En had oortjes in. Ik heb niet op de trein richting Knokke-Blankenberge gezeten.
Dus wie ben jij?
Overigens zat mijn zus op dezelfde trein als ik én daarna dezelfde bus. En ik had het pas door toen we op 50 meter van mijn huis waren en dat meisje voor me maar blééf in dezelfde richting lopen![]()

TheRedDevils zei:Keek op Chamilo en er stond bij dat er woensdag een monitoraatsessie is? Ze zei idd in de les dat er nog oefeningen waren id inhaalweek, en dat het op chamilo stond. Vind het nergens terug online...
En die oefeningen lijken toch zo goed als afgewerkt...![]()
Nasty Nas zei:Ok, het was dus ne ferme look-a-like, want ik heb de trein van 16u38 genomen![]()
Neem jij dan niet de trein naar Knokke-Blankenberge? Of stap je over in Brugge?
ad: Maar vanaf morgen... kwantitatieve 
Nasty Nas zei:Normaal heb ik pas 17u15 gedaan, moet ik dan nog heel terug naar mijn kot terten, de tram nemen en kan ik nipt de trein van 18u halen naar Knokke/B'berge
Maar aangezien ik enkel leerstelsels had en om 15u45 al gedaan had, kon ik op mijn gemak de trein van 16u38 nemen en dan in Brugge nipt (wegens vertraging) de 17u10 naar Knokke nemen. Dan ben ik een volledig halfuur vroeger thuis dan wanneer ik die van 17u uit Gent zou nemen.
Nasty Nas zei:SHIT GA DAN WEG
of ga naar den IRC![]()



TheRedDevils zei:Ik heb geen les in de inhaalweek denk ik(enkel een monitoraat wiskunde, maar das voor vragen enzo)
AWESOME.
Ik kan al volop beginnen blokken.
