Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

ElbowDrop

Legacy Member
Ik dacht rond 23u maar ik kan mij ook vergissen of het kan altijd uitlopen.

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Hier nog de dinsdag en woensdag les, allez, twee keer drie uur presentaties kijken :sleep: Onze groep is al geweest en vandaag waren wij discussant voor één van de groepen, dus verder niks meer te doen. Maar wel met een intekenlijst zodat ze zien dat je aanwezig was, blegh.

Vandaag hopelijk nog samenvatting economie afwerken, en mij dan eens een week aan kwantitatieve analyse zetten :sad: Dan een week economie, dan nog een week kwantitatieve en dan zijn de eerste examens er al. Voor de andere examens heb ik de ene keer 7 dagen en de andere keer 10 dagen ertussen (en het ene is openboek met eigenlijk nog vrij simpele vragen), dus dat lukt wel tijdens de examens zelf.

Ik ga dus de meest saaie 3 weken ooit in :sad:
Kan dat zijn dat ik u vandaag gezien heb in de trein?

TheRedDevils

Legacy Member
Snowyflake zei:
Je hebt ook nog een oefeningsessie van wiskunde :) En een herhalingles van recht .. :unsure:

Keek op Chamilo en er stond bij dat er woensdag een monitoraatsessie is? Ze zei idd in de les dat er nog oefeningen waren id inhaalweek, en dat het op chamilo stond. Vind het nergens terug online...
En die oefeningen lijken toch zo goed als afgewerkt... :p

glashelder

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Kan dat zijn dat ik u vandaag gezien heb in de trein?

Dat kan.

Even denken. Op de heenreis (trein van 11u58 in Brugge, richting Brussel Eupen) zat ik in een tweezitsplaats aan het gangpad, met een moslima naast me. Op de terugreis (trein van 15u38 richting Brugge-Oostende met 10 minuten vertraging) zat ik in een vierzits vlak aan de deur, met rechts van me een jongen die Duitse en Spaanse kranten aan het lezen was en vertalingen aan het opzoeken was in een soort woordenlijst-programma op z'n minilaptop, en recht tegenover me twee jonge Engelse kinderen (11-12 jaar, zoiets). In de andere vierzits links van me zaten allemaal oude mensen. Ik had een zwarte jas aan, zwarte muts en zwarte handschoenen. En had oortjes in. Ik heb niet op de trein richting Knokke-Blankenberge gezeten.

Dus wie ben jij? :woohoo:

Overigens zat mijn zus op dezelfde trein als ik én daarna dezelfde bus. En ik had het pas door toen we op 50 meter van mijn huis waren en dat meisje voor me maar blééf in dezelfde richting lopen :p

Woestijnvos

Legacy Member
Lorvet zei:
Afspraak maandag om 8u 's ochtends aan de Plateau. Breng uw vriendjes mee :angry: . Rekenmachines niet toegelaten.

Jamaar, dan slaap ik nog. Ik heb namelijk geen sysi. :drool:

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Dat kan.

Even denken. Op de heenreis (trein van 11u58 in Brugge, richting Brussel Eupen) zat ik in een tweezitsplaats aan het gangpad, met een moslima naast me. Op de terugreis (trein van 15u38 richting Brugge-Oostende met 10 minuten vertraging) zat ik in een vierzits vlak aan de deur, met rechts van me een jongen die Duitse en Spaanse kranten aan het lezen was en vertalingen aan het opzoeken was in een soort woordenlijst-programma op z'n minilaptop, en recht tegenover me twee jonge Engelse kinderen (11-12 jaar, zoiets). In de andere vierzits links van me zaten allemaal oude mensen. Ik had een zwarte jas aan, zwarte muts en zwarte handschoenen. En had oortjes in. Ik heb niet op de trein richting Knokke-Blankenberge gezeten.

Dus wie ben jij? :woohoo:

Overigens zat mijn zus op dezelfde trein als ik én daarna dezelfde bus. En ik had het pas door toen we op 50 meter van mijn huis waren en dat meisje voor me maar blééf in dezelfde richting lopen :p
Ok, het was dus ne ferme look-a-like, want ik heb de trein van 16u38 genomen :p

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Keek op Chamilo en er stond bij dat er woensdag een monitoraatsessie is? Ze zei idd in de les dat er nog oefeningen waren id inhaalweek, en dat het op chamilo stond. Vind het nergens terug online...
En die oefeningen lijken toch zo goed als afgewerkt... :p

Ja er is idd ook een monitaraatsessie volgende week maar ook nog een laatste oefeningenles. We moeten nog H9 Oef2 en paar vraagstukken zien.

glashelder

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Ok, het was dus ne ferme look-a-like, want ik heb de trein van 16u38 genomen :p

Ah, toen zat ik al op de bus naar huis :) Neem jij dan niet de trein naar Knokke-Blankenberge? Of stap je over in Brugge?

Nas

Legacy Member
Normaal heb ik pas 17u15 gedaan, moet ik dan nog heel terug naar mijn kot terten, de tram nemen en kan ik nipt de trein van 18u halen naar Knokke/B'berge

Maar aangezien ik enkel leerstelsels had en om 15u45 al gedaan had, kon ik op mijn gemak de trein van 16u38 nemen en dan in Brugge nipt (wegens vertraging) de 17u10 naar Knokke nemen. Dan ben ik een volledig halfuur vroeger thuis dan wanneer ik die van 17u uit Gent zou nemen.

glashelder

Legacy Member
Klaar met samenvatting economie :woohoo:

Nu nog dat blokken :sad: Maar vanaf morgen... kwantitatieve :s

Nasty Nas zei:
Normaal heb ik pas 17u15 gedaan, moet ik dan nog heel terug naar mijn kot terten, de tram nemen en kan ik nipt de trein van 18u halen naar Knokke/B'berge

Maar aangezien ik enkel leerstelsels had en om 15u45 al gedaan had, kon ik op mijn gemak de trein van 16u38 nemen en dan in Brugge nipt (wegens vertraging) de 17u10 naar Knokke nemen. Dan ben ik een volledig halfuur vroeger thuis dan wanneer ik die van 17u uit Gent zou nemen.

Oh, zo. Die vrijdag was altijd kut, vorig jaar. Zo juist gedaan op 't moment dat de massa vertrok uit Gent.

Snowyflake

Legacy Member
Nasty Nas zei:
SHIT GA DAN WEG :s:s:s

of ga naar den IRC :unsure:

is dienen irc nog altijd in gebruik? :sleep:

Das zo associaal waarom kan iedereen niet gewoon hier blijven :woohoo:

edit: der is daar ook niemand :D

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik heb geen les in de inhaalweek denk ik :D (enkel een monitoraat wiskunde, maar das voor vragen enzo)
AWESOME.
Ik kan al volop beginnen blokken.

Geen analytical tools? 'k Heb dat niet goed verstaan :p

Ironpole

Legacy Member
Heb deze twee dagen van het weekend al ingepland als volwaardige blokdagen.
Fuck you Ironpole van een week geleden! :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan