Infineon
Legacy Member
Ironpole zei:Heb deze twee dagen van het weekend al ingepland als volwaardige blokdagen.
Fuck you Ironpole van een week geleden!![]()
Zonder planning werken, dan gebt ge da probleem niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Heb deze twee dagen van het weekend al ingepland als volwaardige blokdagen.
Fuck you Ironpole van een week geleden!![]()

Infineon zei:Zonder planning werken, dan gebt ge da probleem niet![]()
(oooooh, see me owning!) 
Infineon zei:Zonder planning werken, dan gebt ge da probleem niet![]()

Baats zei:Geen analytical tools? 'k Heb dat niet goed verstaan![]()
)evil-duckie zei:Ge denkt: "damn, ik leer wiskunde echt traag". Kijkt naar de klok: 1u bezig. "Ah, valt nog mee." Tijd kruipt echt voorbij met wiskunde :doh:
Gewoon beetje goeie muziek opzetten en cruisen door oefeningen 
_ns_ zei:Ik wissel ook af met de bibkes da'k doe ze, letteren sta nog niet op mijn lijstje.
![]()

Ironpole zei:Meh, heb nog bufferdagen ingepland ook ze.(oooooh, see me owning!)
't Is alleen kut dat ik nu begin met potentieel al 'n beetje achterstand. Maar kom, ik zal eens beginnen dan!
Edit: eerst beneden ne koffie gaan halen.![]()

coldplayke zei:Ik vind het echt vervelend dat onze letterenbib altijd vol zit, omdat heel veel geneeskunde en economiestudenten daar gaan zitten. Ge hebt uw eigen bib en er is ook nog steeds de grote bib.
coldplayke zei:Ik vind het echt vervelend dat onze letterenbib altijd vol zit, omdat heel veel geneeskunde en economiestudenten daar gaan zitten. Ge hebt uw eigen bib en er is ook nog steeds de grote bib.
Racing_Genk zei:Lol ik em een kot en kzit nooit in de bib ze, daar kunde echt nie studeren imo![]()
