Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Infineon

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb deze twee dagen van het weekend al ingepland als volwaardige blokdagen.
Fuck you Ironpole van een week geleden! :angry:

Zonder planning werken, dan gebt ge da probleem niet :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Infineon zei:
Zonder planning werken, dan gebt ge da probleem niet :unsure:

Meh, heb nog bufferdagen ingepland ook ze. :cool: (oooooh, see me owning!)
't Is alleen kut dat ik nu begin met potentieel al 'n beetje achterstand. Maar kom, ik zal eens beginnen dan!

Edit: eerst beneden ne koffie gaan halen. :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Ge denkt: "damn, ik leer wiskunde echt traag". Kijkt naar de klok: 1u bezig. "Ah, valt nog mee." Tijd kruipt echt voorbij met wiskunde :doh:

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik begin echt meer en meer de voordelen te zien van vroeg gedaan te hebben. WK veldrijden here I come. :evil:

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Geen analytical tools? 'k Heb dat niet goed verstaan :p

Hij zei dat er volgende week geen les was, en als het wel zo was ging het op chamilo komen. (denk ik :p)
Was idd veel lawaai toen hij dat zei.

coldplayke

Legacy Member
Ik vind het echt vervelend dat onze letterenbib altijd vol zit, omdat heel veel geneeskunde en economiestudenten daar gaan zitten. Ge hebt uw eigen bib en er is ook nog steeds de grote bib.

_ns_

Legacy Member
Ik wissel ook af met de bibkes da'k doe ze, letteren sta nog niet op mijn lijstje.

:cool:

Snowyflake

Legacy Member
evil-duckie zei:
Ge denkt: "damn, ik leer wiskunde echt traag". Kijkt naar de klok: 1u bezig. "Ah, valt nog mee." Tijd kruipt echt voorbij met wiskunde :doh:

A nee das één van de vakken dat ik het liefste leer van al :) Gewoon beetje goeie muziek opzetten en cruisen door oefeningen :music:

coldplayke

Legacy Member
_ns_ zei:
Ik wissel ook af met de bibkes da'k doe ze, letteren sta nog niet op mijn lijstje.

:cool:

Onze bib zal de coolste zijn zeker :unsure:
Onlangs hing er zelfs blijkbaar een bordje op: sorry, onze bib zit vol. Ik zat toen gelukkig al binnen, aan een tafel vol met mensen die een of ander wiskunde-achtig boek voor zich hadden liggen.
Ik vind eigenlijk wel dat ze voorrang moeten geven aan de mensen van de faculteit :/

Hayrus

Legacy Member
Hier zoals gewoonlijk: zorgen maken over de drukke examenrooster en toch niks doen :p Lang leve mijn planningen waarbij ik veel te veel dagen per vak leer (m.a.w. tegen de middag ben ik altijd al klaar).

Vio

Legacy Member
Ironpole zei:
Meh, heb nog bufferdagen ingepland ook ze. :cool: (oooooh, see me owning!)
't Is alleen kut dat ik nu begin met potentieel al 'n beetje achterstand. Maar kom, ik zal eens beginnen dan!

Edit: eerst beneden ne koffie gaan halen. :unsure:

Ziet maar dat ge gene buffer overflow krijgt :p

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik vind het echt vervelend dat onze letterenbib altijd vol zit, omdat heel veel geneeskunde en economiestudenten daar gaan zitten. Ge hebt uw eigen bib en er is ook nog steeds de grote bib.

Segregatie!

Th1x4nG

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik vind het echt vervelend dat onze letterenbib altijd vol zit, omdat heel veel geneeskunde en economiestudenten daar gaan zitten. Ge hebt uw eigen bib en er is ook nog steeds de grote bib.

Wa op mijn kloten werkt is da ik in de week tijd te vullen had in Leuven tussen 2 lessen en ik wou efkes in de bib gaan zitten, anders moest ik naar huis gaan, 20 minuten thuis zitten en terug den bus nemen. Zit die echt VOL ma geen enkele plaats meer, allemaal vuile shitneebs die een kot hebben maar gewoon in de bib gaan zitten omda da nu de hype is. :doh: Ik kan ni studeren en ik weet da, de bib brengt daar echt geen verandering in. Als de nood het hoogst is, komt de discipline vanzelf.

Racing_Genk

Legacy Member
Lol ik em een kot en kzit nooit in de bib ze, daar kunde echt nie studeren imo :s

edraket

Legacy Member
Tijd om keihard te knallen aan dat verslag, ik zou graag donderdag beginnen leren <_<
Maandag, dinsdag en woensdag nog les + een case waar we nog aan moeten beginnen die tegen vrijdag binnen moet. Fuck al da werk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan