Cadiuro
Legacy Member
Net dees doorgestuurd gekregen van ne maat. Ik weet waar ik mijn volgende cantus mee ga beginnen!
Het Nieuw Onze Vader
Het Nieuw Onze Vader
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:Vraagje voor de lawyers:
Er bestaan koopcontracten die pas voltrokken zijn bij de betaling van een voorschot van 15% van de koopprijs. Juist of fout?


Afiscaliteit zei:Toch al zeker 2 à 3 uur bezig en nog maar 13 pagina's verder. Het vlot niet echt vandaag...
Youtube Ludovico Einaudi maar eens.Burrid zei:Als je meer van dat hebt, zend maar!

'k Ben dan om half 2 in gang geschoten. Weer eens Frans voor de verandering. La négation et l'interrogation en nog iets van grammatica. Dan wacht er nog een shitload aan vocabulaire en teksten.metaphore zei:Wat moeten de mannen van rechten eigenlijk altijd leren?
Ben nu bv. geneeskundig recht aant doen, maar alles staat in de codex, dus nu ben ik maar wat aan het kleuren in dat boekje en voor de rest verveel ik mij maar...
Ben wel niet in de lessen geweest dus ik weet niet wat ze van ons verwachten.. Iemand van rechten tips waar ge op moet letten?![]()
Wat ik persoonlijk jammer vind.
metaphore zei:Ben nu bv. geneeskundig recht aant doen, maar alles staat in de codex, dus nu ben ik maar wat aan het kleuren in dat boekje en voor de rest verveel ik mij maar...
TheRedDevils zei:Post nog eens wat oefeningen? Recht gaat te snel vooruit en zo kan ik wat wiskunde oefenen![]()

Matt. zei:Sowieso als ge wil werken, kunt ge werken.En met een bachelordiploma op zak... En zelfs zonder, ik ken genoeg plaatsen waar ze constant werkvolk zoeken. Als ge ziet wa voor volk daar komt werken, amai, geen wonder dat die ofwel na een week zelf niet meer komen of na een maand buitengesmeten worden. Als ge wíl werken, dan kunt ge dat in BE zeker, merk ik.
En het gaat niet enkel om studeren, ik zal 99% zeker wel nog wat verder afzien en mijn jaren uitdoen en master halen. De vraag is: wat daarna? Die-hard gaan voor de carrière/PhD, of toch maar een wat chillere job en veel tijd voor jezelf? Een aantal jaar die-hard carrière en dan terugvallen op een job die je wat meer ademruimte geeft? Wat als ge de job van uw leven aangeboden krijgt maar daarvoor uw familie/vrienden moet achterlaten, die ge dan misschien nog een paar keer per jaar ziet? Ik (en vele anderen hier) ga met mijn diploma wellicht de kans hebben om in eender welk van die scenario's terecht te kunnen komen, dus ooit (over een goed jaar in mijn geval) moet ge toch een keuze maken en het zal een belangrijke zijn, want ze zal de rest van uw leven beïnvloeden...![]()
Uiteindelijk kijk naar al die goeie vrienden dat ge had in het lager en in het middelbaar en nu niet of nauwelijks meer ziet. Ik zie mijzelf wel nog voor carriere gaan maar langs de andere kant, chill jobke en na mijn uren gaan surfen klinkt natuurlijk ook niet slecht
Gelukkig zit ik nog maar in mijn tweede jaar dus nog jaaaaren voordat ik belangrijke keuzes moet maken 
Ga er maar vanuit da ge totaal nie den enige zijtPut_met_keren zei:Pfft... De ene dag geraak ik redelijk vlot uit mijn bed. En de volgende dag dan absoluut niet.
't Was 10 na 12'k Ben dan om half 2 in gang geschoten. Weer eens Frans voor de verandering. La négation et l'interrogation en nog iets van grammatica. Dan wacht er nog een shitload aan vocabulaire en teksten.
On y va!

Klikt tamelijk erg ja, maar laat u nooit bang maken.JonasVer zei:Hallo,
Ik zit nu op 9 dagen van mijn eerste examen en ik heb nog praktisch niks gedaan, ik heb 5-6 weken lessen gemist door ziekte en gewoon niet gaan, van 2 vakken heb ik nog geen enkele les meegevolgd( economie en geschiedenis) (economie heb ik ook 0.0 van gezien in het middelbaar onderwijs)
Ik ben nu natuurlijk bijna dood van de stress en heb geen idee hoe dit nog aan te pakken...
Wie zegt dat het nog mogelijk is voor mij om er door te zijn voor mijn vakken? Of moet ik selecteren?
1ste jaar toegepaste taalkunde engels-spaans in Gent trouwens..
thx
Tibokio zei:Ik in mijn eerste jaar heb verdorie maar 1 echt rechtsvak dit semesterWat ik persoonlijk jammer vind.
Verder heb ik 2 geschiedenisvakken en filosofie![]()
Joeshoe zei:Ik doe nu geen recht, maar ik dacht da als alles in de codex staat het de bedoeling is da ge weet waar het staat en ge het snel kunt opzoeken. Beetje zoals een standaard openboek examen waar ge maar een beperkte tijd hebt.

recht 
) is jammer genoeg niet meer voldoende in België.
metaphore zei:puh... deeltjesversneller = lame
ze wilt veel liever mee komen kijken naar mijn operaties![]()
