Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Diagonaliseer eens:
[latex]\begin{align*}\left[\begin{array}{cccc}
156 &22 &54 &-13 \\
22 &4 &13 &-3 \\
54 &13 &156 &-22 \\
-13 &-3 &-22 &4
\end{array}\right]\end{align*}[/latex]


Burrid zei:Er zijn verschillende vormen van kwarts naargelang de temperatuur en druk deze zich in bevinden. Zie hier de figuur:
http://bitterrootgms.org/images/quartz_clip_image002.jpg
Laag-kwarts (of alfa-kwarts) komt voor bij lage temperatuur en lage druk. Hoog-kwarts (of beta-kwarts) komt voor bij dezelfde lage druk maar hogere temperatuur.
Als we aan het aardoppervlak een vorm van kwarts vinden anders dan lage kwarts, is dit instabiel.
Ik weet niet of dit genoeg info is, maar anders moet je maar verder vragen.
Ik vroeg me af waar het verschil nu net in zit... Vandenberghe kennende is dat een ideale bijvraag.freakykiller zei:Natuurlijk wel en zeker als je zo van die threads leest als:
https://www.beyondgaming.be/archive/werk-studie.130/de-merde-van-een-nine-to-five-job.838242
Ahja wat kunt ge anders doen hé. Dat alternatief is zo risky
Snowyflake zei:Ja natuurlijk maar studeren is wat? 4-6 jaar van uw leven en that's it. Dus paar jaar doorbijten en ge kunt dan nog altijd doen wat je wilt. Wilt ge uw capaciteiten benutten, voldoening halen na uw werkuren, op wereldreis gaan, naar het buitenland, vrijwilligerswerk gaan doen, etc ... Allemaal ook mogelijk na je studies. Uiteindelijk kan je dus OF hetzelfde leven hebben OF een beter leven. Slechter gade nooit uitkomen maar zonder studies is er geen bodem, dan kan je diep vallen, heel diep![]()
libaros zei:Die 9 to 5 topic doet u wel over het feit nadenken van wat na mijn studies.
Want uiteindelijk ieder bepaalt wat hij wil in zijn leven. Vrije tijd < carriere of vice versa of misschien zelfs onderzoek. Volgens mij zitten we met het 'het gras is groener aan de overkant' gedachtegoed. Alleen heeft de topicstarter daar een extreme vorm van
Het feit is wel een beheerd diploma = werkzekerheid, en sowieso al een zorg minder wat u ook wel gelukkiger maakt.
On topic: ik moet dat nachtblokken echt beginnen af leren, wss weer om 7 uur in mijn bed. Ik kijk uit naar 3 februari![]()
_ns_ zei:Zoveel moeite... voor mij blijft het studentenleven nog altijd het zaligste ze, nu even 1.5 maand er voor afzien heb ik er voor over.
En met een bachelordiploma op zak... En zelfs zonder, ik ken genoeg plaatsen waar ze constant werkvolk zoeken. Als ge ziet wa voor volk daar komt werken, amai, geen wonder dat die ofwel na een week zelf niet meer komen of na een maand buitengesmeten worden. Als ge wíl werken, dan kunt ge dat in BE zeker, merk ik.
.
).JonasVer zei:Hallo,
Ik zit nu op 9 dagen van mijn eerste examen en ik heb nog praktisch niks gedaan, ik heb 5-6 weken lessen gemist door ziekte en gewoon niet gaan, van 2 vakken heb ik nog geen enkele les meegevolgd( economie en geschiedenis) (economie heb ik ook 0.0 van gezien in het middelbaar onderwijs)
Ik ben nu natuurlijk bijna dood van de stress en heb geen idee hoe dit nog aan te pakken...
Wie zegt dat het nog mogelijk is voor mij om er door te zijn voor mijn vakken? Of moet ik selecteren?
1ste jaar toegepaste taalkunde engels-spaans in Gent trouwens..
thx

Cadiuro zei:Tis die grafiek die ik aan het leren wasIk vroeg me af waar het verschil nu net in zit... Vandenberghe kennende is dat een ideale bijvraag.
Regelmatiger atoomrooster? Minder defecten?

JonasVer zei:Hallo,
Ik zit nu op 9 dagen van mijn eerste examen en ik heb nog praktisch niks gedaan, ik heb 5-6 weken lessen gemist door ziekte en gewoon niet gaan, van 2 vakken heb ik nog geen enkele les meegevolgd( economie en geschiedenis) (economie heb ik ook 0.0 van gezien in het middelbaar onderwijs)
Ik ben nu natuurlijk bijna dood van de stress en heb geen idee hoe dit nog aan te pakken...
Wie zegt dat het nog mogelijk is voor mij om er door te zijn voor mijn vakken? Of moet ik selecteren?
1ste jaar toegepaste taalkunde engels-spaans in Gent trouwens..
thx
