Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Afiscaliteit

Legacy Member
^^Ga gewoon voor een 10. :p

Pff veel te moe vandaag. Ik kan mij amper concentreren. :sad: Toch maar terug in bed kruipen en gaan voor de nachtshift. :p

Iemand

Legacy Member
Utred zei:
Het origineel is echt wel beter vind ik.

GODVERFUCKINGDOMME DIE FAKKING OPGAVE WAS FOUT IK HEB GISTEREN VAN DE GANSEN NAMIDDAG GENE POOT KUNNEN UITSTEKEN VAN AMBETANTIGHEID OMDAT IK DIE EENE OEFENING MAAR NIE VOND EN NU ZEGT ER DAAR EEN WIJF DAT DE OPGAVE FOUT IS EN PLOTS KLOPT ALLES FAK GODVERDOMME

Alles loopt mis in mijn leven de laatste weken. Kzou beter wa meer drinken.

Dude...

Utred

Legacy Member
:D

Om 1 of andere reden is de motivatie weer weg, wat vreemd is want normaal zijn de laatste 2 dagen mijn hoogtepunt. Blijkbaar vindt mijn onderbewuste herhalen overbodig.

Put_met_keren

Legacy Member
Nu ben 'k al wakker sinds 9u deze morgen en heb ik nog altijd niks gedaan.
Straks eens beginnen om half 2.
Ik denk een anderhalf uurtje recht om te beginnen en dan zie ik nog wel verder.

edraket

Legacy Member
Lap, nu moet ik nog om schoenen in de solden met de mama <_<

TIMING BITCH, TIMING.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
:D

Om 1 of andere reden is de motivatie weer weg, wat vreemd is want normaal zijn de laatste 2 dagen mijn hoogtepunt. Blijkbaar vindt mijn onderbewuste herhalen overbodig.

²

Nochtans zal het niet gemakkelijk zijn.

+ voor vanavond heeft mijn vriendin ook voor mij een cinematicket besteld voor Dangerous Method (gaan met een bende dus ik moet niet mee. Dan verpatst ze het ticket wel aan iemand anders zegt ze) maja... Knightly die gespanked wordt of verder leren? Weet al welke keuze ik ga maken :s

Dus deze namiddag goed doorwerken!

Subai

Legacy Member
edraket zei:
Lap, nu moet ik nog om schoenen in de solden met de mama <_<

TIMING BITCH, TIMING.

:applause:

Bon, es verder doen! Nog maar 3 dagen tegen het examen.

Cadiuro

Legacy Member
Opgestaan vol goeie moed en bedoelingen (wel te laat, maar bon) - begonnen - een vriendin moeten helpen met oefeningen - mama moeten helpen met instellen der nieuwe tablet - middag...

Bah

Atmosphere

Legacy Member
Geraak hier ook niet in gang. Mede omdat ecologische geschiedenis een saai en chaotisch kutvak is.

Cadiuro

Legacy Member
Atmosphere zei:
Geraak hier ook niet in gang. Mede omdat ecologische geschiedenis een saai en chaotisch kutvak is.

Ja ik heb een van de allervreselijkste hoofdstukken van mijn, well, semester gepland deze voormiddag omdat ik in de voormiddag altijd beter geconcentreerd ben.. Dat wordt afzien zo dadelijk.

Verwering, wat een vreselijk rothoofdstuk

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Opgestaan vol goeie moed en bedoelingen (wel te laat, maar bon) - begonnen - een vriendin moeten helpen met oefeningen - mama moeten helpen met instellen der nieuwe tablet - middag...

Bah

Knallen JONGE!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan