Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Nooby4Ever

Legacy Member
Pff ik ga er niet komen (lees: ik ga het niet zo grondig kunnen leren als ik zou willen) :sad:

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
When in doubt, prutst ewa in de BIOS!

Btw


Acupunctuur =/= wetenschap danku.

Niet alle alternatieve behandelingen/medicijnen zijn bullshit é (de overgrote meerderheid wel natuurlijk). Classic example: aspirine komt bij wijze van spreken ook uit een boom. Nog genoeg plantenextracten die een wetenschappelijk bewezen werking hebben. Als er meerdere studies zijn die aantonen dat het werkt, moet ge u op z'n minst openstellen voor de mogelijkheid dat het wel degelijk werkt. (Ik stel mij ook sterke vragen bij acupunctuur hoor, maar ge moet het niet verwerpen omdat het onlogisch lijkt.)

Tsubasa

Legacy Member
Om 3u toch deftig in gang geschoten. Vanavond cinema'ke en zo wat stress voor morgen -> morgen goed doorwerken en hope for the best.

Utred

Legacy Member
Ik zeg niet dat het allemaal niet waar is, maar het is geen wetenschap.
En het is niet omdat het met planten is dat het alternatief is e. Alternatieve medicijnen zijn dingen die niet door middel van uitsluitsel gevende proeven bewezen zijn. Heeft niets met al dan niet natuurlijk te maken.
Sommige van die acupunctuurdingen hebben dacht ik wel een beetje effect, maar zolang men niet weet hoe dat komt wijt ik het aan placebo-effect.

Tsubasa

Legacy Member
Matt. zei:
Niet alle alternatieve behandelingen/medicijnen zijn bullshit é (de overgrote meerderheid wel natuurlijk). Classic example: aspirine komt bij wijze van spreken ook uit een boom. Nog genoeg plantenextracten die een wetenschappelijk bewezen werking hebben. Als er meerdere studies zijn die aantonen dat het werkt, moet ge u op z'n minst openstellen voor de mogelijkheid dat het wel degelijk werkt. (Ik stel mij ook sterke vragen bij acupunctuur hoor, maar ge moet het niet verwerpen omdat het onlogisch lijkt.)

Toen ik mijn voortand had afgebroken deze zomer (damn you Center Parks) en de zenuw eruit moest, moest den tandarts eerst mijn mond verdoven met 3 spuiten rond dienen tand. "Strek uw hand en nijp tussen uw wijsvinger en duim met uw ander hand"

IT STILL FUCKING HURT

Ma 't is wel ne super goeien tandarts en volgens mij doet hij dat gewoon voor mensen die dan daarin geloven "omdat den tandarts da zei".

Utred

Legacy Member
Exorikos zei:

Dat staat ook op de facebook van 1 van mijn logopedistjes. Tussen Gotye en Sexy And I know It :unsure:


Toen ik mijn voortand had afgebroken deze zomer (damn you Center Parks) en de zenuw eruit moest, moest den tandarts eerst mijn mond verdoven met 3 spuiten rond dienen tand. "Strek uw hand en nijp tussen uw wijsvinger en duim met uw ander hand"

IT STILL FUCKING HURT

Ma 't is wel ne super goeien tandarts en volgens mij doet hij dat gewoon voor mensen die dan daarin geloven "omdat den tandarts da zei".
Den dokter zou zeggen om efkes op uw tanden te bijten, maar dat ligt lastig natuurlijk.

Exorikos

Legacy Member
Utred zei:
Dat staat ook op de facebook van 1 van mijn logopedistjes. Tussen Gotye en Sexy And I know It :unsure:

Het was speciaal voor Saphira dat ik het hier postte.

metaphore

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ma 't is wel ne super goeien tandarts en volgens mij doet hij dat gewoon voor mensen die dan daarin geloven "omdat den tandarts da zei".

patiënten met zo'n ingesteldheid zijn zalig ^^

Ik stem voor een terugkeer naar het oude arts-patiënt model waar de arts alles weet en altijd gelijk heeft :applause:

Cadiuro

Legacy Member
ai ai, tis weer een van die dagen

Met veel goede moed begonnen, maar het kan me echt niet geboeid houden vandaag...

Exorikos

Legacy Member
Tsubasa zei:
It be gettin' a bit sad bro!

Echte liefde blijft voor eeuwig.

metaphore zei:
patiënten met zo'n ingesteldheid zijn zalig ^^

Ik stem voor een terugkeer naar het oude arts-patiënt model waar de arts alles weet en altijd gelijk heeft :applause:

Een dokter kan bij mij weinig verkeerd doen als hij maar voldoende uitleg geeft en mij niet behandelt als een idioot. Zo heb ik mijn oftalmoloog wel graag. :p

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Ik zeg niet dat het allemaal niet waar is, maar het is geen wetenschap.
En het is niet omdat het met planten is dat het alternatief is e. Alternatieve medicijnen zijn dingen die niet door middel van uitsluitsel gevende proeven bewezen zijn. Heeft niets met al dan niet natuurlijk te maken.
Sommige van die acupunctuurdingen hebben dacht ik wel een beetje effect, maar zolang men niet weet hoe dat komt wijt ik het aan placebo-effect.

Van dafalgans weten ze ook niet hoe het komt dat het werkt, dus da's ook een placebo dan? Ik blijf erbij: het is wetenschappelijk aangetoond in een journal met hoge impact factor (gecontroleerd voor placebo effect trouwens) dus het is op z'n minst kort door de bocht om te zeggen dat het "geen wetenschap" is. :)

Joeshoe

Legacy Member
Baats zei:
(Voor de geïnteresseerden; PC start, windows 7 logo met die draaiende bollen verschijnt eventjes en dan crasht hij.. Geen BSOD, en ik kan ook niet in veilige modus raken..)

Ik had een paar uur geleden iets gelijkaardigs voor :eek:. Opeens BSOD uit het niks, start terug op en na die draaiende bollen terug BSOD. Bleek uiteindelijk ook iets in de BIOS te zijn dat veranderd was uit zijn eigen...

Das microsoft da ons vertelt da we moete studeren ipv op 9lives te zitten :help:

metaphore

Legacy Member
edraket zei:
Jawohl. Ik moet niets anders meer, zitten altijd super en blijven meegaan.



Het is hier maar zwak qua gemakkelijk vrouwvolk dezen blok :s:s:s:s

nu het geheim van de eeuw: ik ben ook een vrouw!! :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan