Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

metaphore

Legacy Member
Saphira zei:
Hier dicht bij Zwijnaardse maken ze eerst 'n laag met tomaat, mayo en salade en dan de rest van de oorspronkelijke Bicky... Jammie! Vind ze echt veel beter zo

meent gij da? :eek: dat heeft imo nix meer met bicky te maken dan. (buiten de saus, ... en het brood, .... en eumh de ajuintjes, en... ja oké de komkommers. Maar voor de rest nix zeg ik u!!)

you are weird! :naughty:

coldplayke

Legacy Member
Ik heb pas de 16de examen, en heb nu al stress omdat er de mogelijkheid bestaat dat ge op al uw vakken buist.

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
ja dat is nog een streep erger :)
als er iets is wat niet past op een bicky => sla
(en mayonaise, dat doen sommigen daar ook op :sop:)

Anders moet je eens een deftige frituur zoeken. :s:s:s:s

libaros

Legacy Member
NotoriousP zei:
Tijdens examens droom ik ook altijd van loodgieter worden. :p

Tenzij er personen zijn die nog nooit een herexamen hebben gehad, zijn wij dat toch allemaal een beetje.:doc:

Saphira

Legacy Member
metaphore zei:
meent gij da? :eek: dat heeft imo nix meer met bicky te maken dan. (buiten de saus, ... en het brood, .... en eumh de ajuintjes, en... ja oké de komkommers. Maar voor de rest nix zeg ik u!!)

you are weird! :naughty:

+ augurken :love:, don't forget the augurken :drool:

WolCoM

Legacy Member
Miiljaaar, voorbije 2 dagen véél te weinig gedaan. En vo vnv ook al nie veel goesting.
Muziek opleggen en goan!

Baats

Legacy Member
Geen goesting meer om in mijn boek Financiële Analyse te leren. Een kerel van ons jaar heeft alles lessen opgenomen, dus 'k ga gewoon een beetje 'luisteren' naar de lessen :unsure:

tom1

Legacy Member
Shiit, die Shibasaki synthese voor Tamiflu in mijn cursus is gelijk anders dan alle exemplaren op 't internet. Duurde ook efkes tegen da ik het door had :s

Frisko

Legacy Member
Lorvet zei:
Nog angstaanjagend om te beseffen dat ik over 47 uur van mijn eerste examen af ben :unsure:

Damn, nog 42uur en ik moet aan mijn eerste examen beginnen, en nog veel te weinig gedaan :sad:

metaphore

Legacy Member
Exorikos zei:
Heb je geen vaste frituur in Leuven of is die ook gesloten in het weekend? :p

Geen echte vaste frituur, ik vind er geen enkele die echt super is. Dus ik blijf nieuwe proberen :)

Cadiuro

Legacy Member
Kende da da u oefeningen te gemakkelijk gaan?

Ik betrouw dees voor geen haar. Denk ni da et juist is eigenlijk.

De moeilijkheidsheidgraad per hoofdstuk is ook zo oefening 1-9 enorm makkelijk, 10-13 matig, 14-21 enorm moeilijk. Anders gezegd: de eerste helft is de moeite nauwelijks, de tweede helft kunde ni

Exorikos

Legacy Member
edraket zei:
Hey Exo, YOU MAD BRO???????
Kzal maar nie zeggen voor wat het was ;);););););)

Screenshot by Lightshot

Lelijk. Heel lelijk. Ik heb me bewust nooit tussen jou en Arifiene gemengd, hoewel ze me duidelijk liet verstaan meer interesse te hebben in mij dan in jou en nu lap je mij zoiets. :s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan