Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Bedoel je niet ALW? :s
Ik had dus wel een buis op mijn proefexamen atw he :sop:

Ik was gebuisd in 1e zit op ALW :unsure: Ik vond ATW echt niet moeilijk, er was een vraag op het examen waarvan ik dacht dat we dat niet hadden gezien in de les maar die ik door puur te redeneren ter plaatse heb kunnen oplossen :p

Matt.

Legacy Member
Nog maar 41h tot het examen en nog altijd gene stress om te blokken. Het begint er ieder uur slechter uit te zien. Gelukkig is het volgende vak m'n lievelingsvak dus dat zal hopelijk wat helpen om er eens deftig in te vliegen en hopelijk dat tempo aan te houden...

Faun

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Is inderdaad lekker, wat een smaakbom.:crazy:
Slechts 1 keer gegeten wel, er komt zeker een 2de keer!

Ja maar dat broodje is zo slap, op het einde is dat één losse boel altijd.

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik was gebuisd in 1e zit op ALW :unsure: Ik vond ATW echt niet moeilijk, er was een vraag op het examen waarvan ik dacht dat we dat niet hadden gezien in de les maar die ik door puur te redeneren ter plaatse heb kunnen oplossen :p

Pffffffff, ik vind atw echt moeilijk :s
On the bright side, we hebben vanachter in ons boek zo van die voorbeeld examenreeksen en ik ben van een 6.67 op mijn proefexamen toch al naar een 10 gegaan :woohoo:

En, ieuw, Jane Austen. Ik vrees dat hier de vriendschap stopt.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
Die vallen nog mee. Ik heb meer problemen met Hstk 13.

Normaal gezien ga ik klaar zijn tegen 8 uur en vanaf dan kan ik alles herhalen(toch zeker de theorie van hstk 1-9 + oef van 13-14).

Zijn er 2 van de grootste wel. En van zijn favorieten.
13 valt toch mee? Wel veel dingen die je moet onthouden daarbij, minder rekenwerk.
druk van een ideaal gas: enkele dingen onthouden, maar zou al parate kennis moeten zijn van chemie grotendeels.
barometerformule: redelijk kort.
toestandsvgl vdw: waarschijnlijk de lastigste, moet nu al hard nadenken wat daar weer bij bewezen moet worden. :p
gemiddelde weglengte: gewoon wat reken-/redeneerwerk, heb het liefst zulke bewijzen.
Dat laatste stuk heeft gij nog nooit gevraagd en ik hoop dat hij dat zou gaat houden. (verband visco.coëff. v.e. verdund gas en gem. vrije weglengte)

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Pffffffff, ik vind atw echt moeilijk :s
On the bright side, we hebben vanachter in ons boek zo van die voorbeeld examenreeksen en ik ben van een 6.67 op mijn proefexamen toch al naar een 10 gegaan :woohoo:

En, ieuw, Jane Austen. Ik vrees dat hier de vriendschap stopt.

Ik dacht serieus dat het van onze Henry was. Ik ben zelf ook geen fan van haar, kga eens een nieuwe quote moeten zoeken :( En hup!

En elk punt boven de tien is er een te veel eh :p

Utred

Legacy Member
Als die ATW bij jullie op die van Gent trekt is dat een zalig vak, en echt nie moeilijk.
Jane Austen is trouwens de max, filistijnen.

Matt.

Legacy Member
coldplayke zei:
Pffffffff, ik vind atw echt moeilijk :s
On the bright side, we hebben vanachter in ons boek zo van die voorbeeld examenreeksen en ik ben van een 6.67 op mijn proefexamen toch al naar een 10 gegaan :woohoo:

En, ieuw, Jane Austen. Ik vrees dat hier de vriendschap stopt.

Niets tegen klassiekers! Wat leest ge dan graag?

20h30, tijd om nog eens wat te leren over traktors. :s

metaphore

Legacy Member
damn, praktisch nix gedaan vandaag. Laptop nog is ff dicht en nog een paar uurkes volop knallen!!!

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Als die ATW bij jullie op die van Gent trekt is dat een zalig vak, en echt nie moeilijk.
Jane Austen is trouwens de max, filistijnen.

Ik denk niet dat het er op trekt, het monitoraat noemt het 'het buisvak' :sop:

Matt. zei:
Niets tegen klassiekers! Wat leest ge dan graag?

Als ik niks tegen klassiekers mag hebben, moet ik James Joyce ook goed vinden :s
Zie mijn handtekening :p

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik denk niet dat het er op trekt, het monitoraat noemt het 'het buisvak' :sop:



Als ik niks tegen klassiekers mag hebben, moet ik James Joyce ook goed vinden :s
Zie mijn handtekening :p

Maar... James Joyce is ook goed. Nee? :$

Nunak

Legacy Member
Bah doe mij toch maar 2 weken blok i.p.v. 3 en dan wat meer tijd tussen de examens :(

libaros

Legacy Member
Bekos zei:
Bah doe mij toch maar 2 weken blok i.p.v. 3 en dan wat meer tijd tussen de examens :(

Ik vraag mij soms of of het vroeger systeem niet beter was, 1zittijd in juni en 2de zit in september. Nu is uw kans wel groter om er door te geraken maar toen hadden ze wel een kerstvakantie en moesten ze in principe pas in maart beginnen studeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan