Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Nog 50 pagina's recht te gaan voor vandaag :unsure:

Wat moet je eigenlijk kennen van vennootschapsrecht?
Is die basiscursus die op chamilo staat genoeg? :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Je stelt een vraag over een belangrijk deel van de cursus en je gesprekspartner heeft geen idee waarover je het hebt :wtf:

Plutus

Legacy Member
Herhalen blijft grappig :p door de cursus bladeren aan 100 per uur en hier en daar even stoppen om nog iets op te sommen. Klaar!

Lospeed

Legacy Member
Dubbel gevoel voor morgen, zal op wat geluk moeten rekenen alhoewel ik vind dat ik het beter kan dan vorig jaar. Het verschil met vorig jaar is dat ik toen telkens het begin wist en moeilijk verder kon, nu begrijp ik al die bewijzen en eens ik vertrokken ben zijn er maar weinig die nog veel problemen geven. Dus hopelijk neem ik 2 maal een juiste aanzet en lukt het eh.

Heb nu alles "samengevat" (16 kleine slides) en de moeilijkste bewijzen ook korter samengevat (berekeningen ervan tussen, enkel de belangrijkste stappen) (24 slides).

Morgenochtend examen dus zit nog te twijfelen over hoe laat ik nog ga doordoen straks. Maar moet dat allemaal minstens nog 1 maal grondig doornemen. (+ voor het examen nog eens rap rap rap erdoor bladeren) Dan zie ik een goede kans om te slagen, maar het hangt af van 2 vragen dus geluk speelt mee. :p

Exorikos

Legacy Member
syNk zei:
Gelukkig is dat artikel het toonbeeld van objectiviteit. Nu ja Humo is de laatste jaren toch afgedaald tot een brolmagazine met amper nog deftige artikels. Beter het ganse magazine vullen met het gat van de wereld evenveel meerwaarde als nu maar des te grappiger!

Ik ben zelf ook al enkele jaren gestopt met de Humo te lezen. Het is inderdaad niet meer wat het vroeger was.

libaros

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben zelf ook al enkele jaren gestopt met de Humo te lezen. Het is inderdaad niet meer wat het vroeger was.

Of bij het ouder worden zie je misschien beter wat voor bullshit ze verkondigen.

Anyway volgend semester doe ik (bijna) alle dagen iets. Nog een weekske voor de dag des oordeels maar toch...:help:

WolCoM

Legacy Member
Shit, ik lees nog geregeld de Humo. :unsure:

Naaaah, stomme bashers. Ge zou beter eens wat meer de humo lezen, staan goeie interviews/recensies in. Maar ge moet ze natuurlijk lezen.. :) Natuurlijk ook altijd wat mindere delen, maar in welk tijdschrift niet.

libaros

Legacy Member
WolCoM zei:
Shit, ik lees nog geregeld de Humo. :unsure:

Naaaah, stomme bashers. Ge zou beter eens wat meer de humo lezen, staan goeie interviews/recensies in. Maar ge moet ze natuurlijk lezen.. :) Natuurlijk ook altijd wat mindere delen, maar in welk tijdschrift niet.

De knack's slechte artikels hebben het niveau van de humo's goede artikels.:baard:

En nu ga ik iets nuttigs doen.

Exorikos

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben zelf ook al enkele jaren gestopt met de Humo te lezen. Het is inderdaad niet meer wat het vroeger was.

Mijn bompagehalte is wel heel hoog geworden. Jammer dat Saphira niet zo is zoals glashelder of ik had ze al lang gescoord!

WolCoM

Legacy Member
Ja vgl anders de Knack met de Humo. :D

Anyway, ieder zen mening. Ma akkoord, 't is cool om te zeggen: tis toch nie meer wa dat al geweest is é. Voila, bij deze heb ik het ook gezegd. :)

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Fuck ik kan er geen bal van.

Ik ook nog maar weinig. Die latijnse namen gaan er echt niet in. Nog een uur of 5 leren, dan een uur of 6 slapen, en dan nog een uur of 3 leren, dus nog wel wat tijd!

En fak maat, al die poepkes op de trein. :drool: En nu zit ik hier tussen allemaal venten op kot. :sop:

Tsubasa

Legacy Member
Ok, eens een voorbeeldexamen op een rappeke proberen om te zien of het iet wat zou lukken en ja, anders is't te laat :p

Put_met_keren

Legacy Member
Idioten dat er in mijn klas zitten, niet normaal.
Ik dacht tijd te besparen met de opgaven van recht te verdelen, dat kwam neer op elk zo'n 9 vragen. De mijne heb ik opgestuurd naar iedereen, 30 december al.
Nu komen de anderen af met hun oplossingen. Allé, wat er voor moet doorgaan tenminste.
Ze zijn maar half z'n gat opgelost en mekkermekker dat ze bepaalde antwoorden niet vonden.
Toch vreemd als ik een deel van de vraag ingeef in Google dat ik wel een resem resultaten krijg :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ik heb ook zo'n systeem met iemand gebruikt, maar wij hebben afgesproken elk apart alle vragen op te losen en onze antwoorden door te sturen. Het waren toch ook zo'n 25-tal vragen en het is zo beter gelukt dan ze te verdelen denk ik :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan