Nas
Legacy Member
Kheb een vraagske voor u.Drew zei:duyster![]()
Communicatiewetenschappen, dat is wel te leren op 2 dagen, he?
Oh ja, voor ik het vergeet, die lectuur dat aansluit bij de cursus, is dat gewoon es doorlezen of echt blokken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb een vraagske voor u.Drew zei:duyster![]()
Nas zei:Kheb een vraagske voor u.
Communicatiewetenschappen, dat is wel te leren op 2 dagen, he?
Oh ja, voor ik het vergeet, die lectuur dat aansluit bij de cursus, is dat gewoon es doorlezen of echt blokken?

Dat nummer van RM Hubbert in het begin was prachtig.Drew zei:duyster![]()
Fliblit zei:Conservapedia is het belachelijkste dat ik in lange tijd gelezen heb. Buiten deze thread dan, natuurlijk. Huehuehuehue


Utred zei:Dat nummer van RM Hubbert in het begin was prachtig.
5 Terrifying Bastardizations of the Wikipedia Model | Cracked.com

Baats zei:Da's zelf te veel![]()
ad:

Yep, da's te doen. Gewoon fichekes maken van al die zaken als schriftelijke, orale cultuur, etc. en op uw examen copy pasten. Deed mij denken aan Esthetica in't secundair. Teksten nooit gelezen.Nas zei:Kheb een vraagske voor u.
Communicatiewetenschappen, dat is wel te leren op 2 dagen, he?
Oh ja, voor ik het vergeet, die lectuur dat aansluit bij de cursus, is dat gewoon es doorlezen of echt blokken?
Blegh, neeTheRedDevils zei:Verdomme, kwist et é. Kheb die 50 pagina's doorgenomen daarnet, lekker waardeloos.ad:
Edit : net ontdekt dat ik ELK examen om 9 uur heb, faaaak
Veel liever in de namiddag zodat ik kan 'uitslapen' op de dag van mijn examen![]()
is zo'n verloren voormiddag imo. Woensdag heb ik zelfs om 18u examen, ook niet echt ideaal..Manu zei:Blegh, neeis zo'n verloren voormiddag imo. Woensdag heb ik zelfs om 18u examen, ook niet echt ideaal..
TheRedDevils zei:Verdomme, kwist et é. Kheb die 50 pagina's doorgenomen daarnet, lekker waardeloos.ad:
Edit : net ontdekt dat ik ELK examen om 9 uur heb, faaaak
Veel liever in de namiddag zodat ik kan 'uitslapen' op de dag van mijn examen![]()


Ma kheb nooit geluk
ad: vorig jaar had 2de bach met januari bijna alles in de namiddag en nu alles in de voormiddag
Behalve dan het laatste examen heb ik 's middags om mij wat te doen stressen dat ik niet op tijd de bus ga halen. Smeerlappen 
TheRedDevils zei:Als het niet goed gaat kan je zeggen :'Twas vrijdag de dertiende, ik had opeens een black-out'
Succes aan iedereen die morgen examen heeft!
TheRedDevils zei:Wat moet je eigenlijk kennen van vennootschapsrecht?
Is die basiscursus die op chamilo staat genoeg?![]()
Morrissey zei:Dit. Morgen examen om half 2, da's thuis komen rond 6 uur, misschien nog iets later. No way dat ik dan nog iets ga doen.


Aan de ene kant wel tof want woah, mijn bioritme is zwaar verneukt, aan de andere kant ben ik dan pas 's avonds thuis, kan gemakkelijk 18u of 19u zijn. En da's wel kut als je dan maar twee dagen tussen je examens hebt.Drew zei:Yep, da's te doen. Gewoon fichekes maken van al die zaken als schriftelijke, orale cultuur, etc. en op uw examen copy pasten. Deed mij denken aan Esthetica in't secundair. Teksten nooit gelezen.