Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
BAM
50 pagina's nieuwe stof doorgevlamd, en ik ben toch op dreef dus ik ga direct nog wa herhalen ook.

Gatsby

Legacy Member
Ik heb het gevoel dat ik mijn notities al duust keer gelezen heb, maar ik kan niet stoppen met herhalen want ik ben bang dat ik dingen ga vergeten.

Utred

Legacy Member
Fuck. Ik vind hier examenvragen en die zijn belachelijk gemakkelijk. Als die allemaal zo zijn heb ik veel te goed geblokt:s:s:s:s

Mueske

Legacy Member
Utred zei:
Fuck. Ik vind hier examenvragen en die zijn belachelijk gemakkelijk. Als die allemaal zo zijn heb ik veel te goed geblokt:s:s:s:s

Ge zou denken: awesome! Maar het is inderdaad wel een rot gevoel. :/ Mijn examens gedragsneuro en biologie vorig jaar waren ook zo. --'

Joeshoe

Legacy Member
Utred zei:
Fuck. Ik vind hier examenvragen en die zijn belachelijk gemakkelijk. Als die allemaal zo zijn heb ik veel te goed geblokt:s:s:s:s

Gij zijt zo hard genegerd man :s :s :s Vanaf dat ge daar nog maar aan denkt moogt ge er vergif op innemen dat ge het moeilijkste examen ooit krijgt met vragen die ge niet voor mogelijk hield :s

Afiscaliteit

Legacy Member
Vandaag alle records verbroken. :woohoo: Het was een topdag om op z'n minst te zeggen. :p

Morgen uit bed om 7h30 en dinsdag beginne de examens.

Snowyflake

Legacy Member
Voila sie de blok is alweer achter de rug! :woohoo:
We sluiten af met een dag-gemiddelde van 6.5 uur
en als je correcties toepast van verloren tijd door familiefeesten en nieuwjaar etc komt dat gemiddelde op 7.3 uur wat zeker niet slecht is :D

Vanaf morgen beginnen studeren voor de examens
Normaal is dat een andere league dus richt ik mij op een gemiddelde van 7.3 zonder correcties en 8u per dag na correcties :D

TheRedDevils zei:
Mja, das ook geen ramp dat ik heel die bundel heb gedaan, wist nog veel van vennootschapsboekhouden van vorig jaar :p
Al met recht bezig Snowyflake?

manana :D

Matt.

Legacy Member
Iemand zei:
Binnen 11.45u examen.

Binnen 10h45min. :s En ik zou nog een uur of 6 willen slapen. Waarom ook weer zo tam geweest na nieuwjaar. Echt altijd hetzelfde verhaal eh. Vorig jaar 10 dagen voor een vak, uiteindelijk mij pas na 5 dagen er deftig aangezet en nog gebuisd... Weinig karakter voor vakken die me niet interesseren. :sop:

Nog een uurtje latijnse namen blokken en dan dutje doen!

Afiscaliteit

Legacy Member
Matt. zei:
Binnen 10h45min. :s En ik zou nog een uur of 6 willen slapen. Waarom ook weer zo tam geweest na nieuwjaar. Echt altijd hetzelfde verhaal eh. Vorig jaar 10 dagen voor een vak, uiteindelijk mij pas na 5 dagen er deftig aangezet en nog gebuisd... Weinig karakter voor vakken die me niet interesseren. :sop:

²
Ik ben zo goed als zeker van een tweede zit. :sad: Ik zal weer weten wat te doen in de zomer. :)

Atariani

Legacy Member
Veel zal afhangen van komende week. Ik geef mezelf nog 2 dagen voor recht. Tot nu toe (na 2 dagen) bak ik dr niets van. Hopelijk na die 2 dagen toch al wat beter, anders is dat sowieso tweede zit.

Dan moet ik woensdag nog voc zien te leren van Engels en/of Frans. Als dat héél erg veel lijkt te zijn, dan worden Frans of Engels ook moeilijk in de examens. En vanaf donderdag dan leren voor het examen boekhouden zaterdag. Op zich zou dat moeten lukken. Als dat examen lukt zal het mentaal iig al een goeie boost zijn voor de andere examens!

Iemand

Legacy Member
Snowyflake zei:
Succes!

Edit: Die succes is voor iedereen die examen heeft morgen :p

Afiscaliteit zei:
Veel succes zou'k zeggen. :p
Thx guys, iedereen hetzelfde toegewenst :)
Matt. zei:
Binnen 10h45min. :s En ik zou nog een uur of 6 willen slapen. Waarom ook weer zo tam geweest na nieuwjaar. Echt altijd hetzelfde verhaal eh. Vorig jaar 10 dagen voor een vak, uiteindelijk mij pas na 5 dagen er deftig aangezet en nog gebuisd... Weinig karakter voor vakken die me niet interesseren. :sop:

Nog een uurtje latijnse namen blokken en dan dutje doen!

Ik heb mezelf weinig te verwijten. Voor het eerst in jaren. Mijn mentaliteit is veel veranderd door naar de zoals beweerd, moeilijkste master te gaan.

Hopelijk zorgen mijn inspanningen voor resultaten. :)

Succes Matt. !

Matt.

Legacy Member
Nog 6 ellenlange blz pathogenen... En dan ga ik slapen, 9h30-10h weer op.
Succes Iemand en andere mensen met examen morgen!

Matt.

Legacy Member
Nog 6 ellenlange blz pathogenen... En dan ga ik slapen, 9h30-10h weer op.
Succes Iemand en andere mensen met examen morgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan