Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Fack, 0 conditie. 600m gelopen en ik kon al ni meer, misselijk en bloedsmaak in m'n mond. Overmorgen nog eens proberen en als 't weer van 't zelfde is toch eens naar de dokter of zo. Lijkt niet echt normaal voor een voor de rest gezonde mens van 22. :s

Utred

Legacy Member
Dat is inderdaad vreemd.

Het is echt niet gemakkelijk om aan die kindjes uit te leggen waarom ik dat examen op 20 minuten heb gemaakt terwijl zij daar zo zaten te zwoegen zonder arrogant over te komen of ze te zeggen dat ze dom zijn:s:s:s:s

Joeshoe

Legacy Member
WolCoM zei:

Beetje het principe van een proxy. Simpelweg gezgd: met een SSH tunnel kunt ge bestaande trafiek (bv torrents) over een geëncrypteerd kanaal sturen, gebruik makend van een externe server. Alle ongeëcrypteerde trafiek gebeurd op de externe server, die dat op zijn beurt naar uw pc stuurt. Omdat de trafiek tussen u en de externe server dus geëncrypteerd is (en meestal ook via een totaal andere poort verloopt) kan de netwerkbeheerder niet, of toch heel moeilijk, zien dat het om torrent trafiek gaat.

Ge kunt er natuurlijk die 10gb limiet van kotnet niet mee omzeilen, maar firewalls en bepaalde restricties wel.


Educational purposes hé. Moest ge dit gebruiken, in de praktijk is het dus praktisch onmogelijk om de onderliggende trafiek te inspecteren, maar ze kunnen wel simpel ontdekken dat ge een shell/proxy gebruikt en dit kan verboden zijn op uw netwerk.

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Dat is inderdaad vreemd.

Het is echt niet gemakkelijk om aan die kindjes uit te leggen waarom ik dat examen op 20 minuten heb gemaakt terwijl zij daar zo zaten te zwoegen zonder arrogant over te komen of ze te zeggen dat ze dom zijn:s:s:s:s

Gij hebt dat gewoon gebaasd op adolescentie en levenswijsheid, dat hebben die pubers nog niet!

TheRedDevils

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Als ge een jaar nie loopt

Dan nog, heb ook eens een jaar niet gelopen en dan 3km opt gemakje om er terug in te komen. Dat je na 600meter misselijk wordt is echt niet normaal :p
Nu is het al 3 maand geleden ongeveer :sop:

Morrissey

Legacy Member
Utred zei:
Dat is inderdaad vreemd.

Het is echt niet gemakkelijk om aan die kindjes uit te leggen waarom ik dat examen op 20 minuten heb gemaakt terwijl zij daar zo zaten te zwoegen zonder arrogant over te komen of ze te zeggen dat ze dom zijn:s:s:s:s

Het is wellicht makkelijker om hun vakantie met uw herexamens te vergelijken. :$

Matt.

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Als ge een jaar nie loopt

Een jaar? Jaren. :p Maar al een aantal keer terug begonnen en toch nooit last van gehad. Volgende keer wat meer op 't gemak!

metaphore

Legacy Member
Racing_Genk zei:

2 van men zus, als student en als werknemer, zij doet haar doctoraat en heeft zelf telenet op haar appartement.
1 van mij (duh)
1 van maat die manama doet tijdens zijn werk en dus niet meer in Leuven woont :p

metaphore

Legacy Member
Matt. zei:
Fack, 0 conditie. 600m gelopen en ik kon al ni meer, misselijk en bloedsmaak in m'n mond. Overmorgen nog eens proberen en als 't weer van 't zelfde is toch eens naar de dokter of zo. Lijkt niet echt normaal voor een voor de rest gezonde mens van 22. :s

haha :D

Joeshoe

Legacy Member
WolCoM zei:
Jaaaaah, dan ben ik der niets mee. :)

Daar zult ge altijd aan vast hangen :p Vrij schrijnend hoe ze de studenten nog altijd zo'n internet durven aanbieden, terwijl er veel betere alternatieven dan kotnet zijn tegenwoordig.

Put_met_keren

Legacy Member
Pfft, in totaal 4,5u gestudeerd en ik ben kapot.
Ik snap echt niet hoe mensen 8u en meer kunnen blokken per dag :s
Health y u so fucked up :(

Morrissey

Legacy Member
Bij mij hangt dat af van dag tot dag. Er zijn dagen dat ik 8 uur met gemak leer, en dan zijn er dagen dat ge vol goede moed begint en na 2 uur het totaal niet meer lukt. (zoals vandaag :unsure:)

Matt.

Legacy Member
metaphore zei:

De toekomstige dokter lacht, dus een doktersbezoek zal ni nodig zijn! Blijkbaar nog een vaak voorkomend fenomeen die bloedsmaak, niets om zorgen over te maken dus. :)

Joeshoe

Legacy Member
Matt. zei:
De toekomstige dokter lacht, dus een doktersbezoek zal ni nodig zijn! Blijkbaar nog een vaak voorkomend fenomeen die bloedsmaak, niets om zorgen over te maken dus. :)

Of hij weet dat ge gaat sterven :unsure:

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
2 van men zus, als student en als werknemer, zij doet haar doctoraat en heeft zelf telenet op haar appartement.
1 van mij (duh)
1 van maat die manama doet tijdens zijn werk en dus niet meer in Leuven woont :p

hebt gij eigenlijk examens atm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan