Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
De tijd vliegt echt voorbij :s:s
Hebben jullie ook dat gevoel? Tis alsof het maar 4 uur is.

:sop:

metaphore

Legacy Member
tommie314 zei:
En nu de echte versie.

Ik zit hier enkel tijdens de examens (sinds deel 1 van de thread, toen het forum nog groen/blauw was :p en het nog telenet games forum heette)
Vorig jaar stagejaar gehad, dus geen examens, dus ben ik hier niet geweest.

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Ik zit hier enkel tijdens de examens (sinds deel 1 van de thread, toen het forum nog groen/blauw was :p en het nog telenet-forum heette)
Vorig jaar stagejaar gehad, dus geen examens, dus ben ik hier niet geweest.

Ik pas van deel 2... :(

Utred

Legacy Member
Ik heb mijn currysaus dan maar currysausachtiger gemaakt door er belachelijk veel ananas in te doen.

Ironpole

Legacy Member
tommie314 zei:
Iedereen weet da ge pas meetelt als ge ne poll hebt gestart.

Bedoel je het rap rap maken van een thread terwijl we nog geen 5000 hebben? Of eisen dat je de nieuwe mag maken op Heb jij en lief?






't Is Gilbereke idd! :s

Muismat

Legacy Member
WolCoM zei:
Ik ben een laatstejaarsstudente Seksuologie en ik ben dringend op zoek naar mensen voor mijn thesisonderzoek 'Seks met Robots' --> Medica op facebook.

Seriously? :lol:

Op haar lijstje met "specifiek ben ik op zoek naar ... " en dan een aantal zaken wou ik eig reageren: ge zijt robots vergeten ! Maja, we zullen het maar serieus houden :p

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Ik heb mijn currysaus dan maar currysausachtiger gemaakt door er belachelijk veel ananas in te doen.

Als ik zo uw verhalen lees verdien jij een serie op Fox. Kzal die mannen es bellen!

OT: lezen is niet gelijk aan studeren, dat weten we ook weer :doh:

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
De toekomstige dokter lacht, dus een doktersbezoek zal ni nodig zijn! Blijkbaar nog een vaak voorkomend fenomeen die bloedsmaak, niets om zorgen over te maken dus. :)

Bloedsmaak heb ik al altijd gehad, vooral bij koud weer als ik intensief sport met veel lopen.

Dat ge geen 600 meter kunt lopen is wel wat triest :p

s0123986

Legacy Member
Nas zei:
Ik moet er nog 45 doorjagen. 't Is echt een slakketempo vandaag.

En ik vraag mij af hoe jullie leren, want als ik in de bib ofzo zit zie ik er veel aanduiden en schrijven, maar ik doet dat amper :unsure:

In het begin van de blok las ik ook gewoon mijn cursussen, maar ik heb al gemerkt dat ik er dan zo goed als niks van onthou. Daarom ben ik ook overgrschakeld op schrijven en het lukt nu veel beter om mijn andacht bij de cursus te houden en ik onthoud nu ook wat ik geblokt heb. Het enigste nadeel is de serieuze schrijfkramp na een goed uur leren :D

Matt.

Legacy Member
edraket zei:
Aan wa tempo hebtgij wel gelopen? :s

freakykiller zei:
Bloedsmaak heb ik al altijd gehad, vooral bij koud weer als ik intensief sport met veel lopen.

Dat ge geen 600 meter kunt lopen is wel wat triest :p

Blijkbaar sneller gelopen dan ik dacht, 14km/h. :unsure: Veel te snel m.a.w. :p Maar altijd al meer een sprinter geweest. :unsure: Morgen eens op 't gemak aan 7km/h gaan lopen of zo. Die iPod sensor is verdacht accuraat, dat spel was tot op 10m correct (over een afstand van 2.7km). :s

Tibokio

Legacy Member
Matt. zei:
Blijkbaar sneller gelopen dan ik dacht, 14km/h. :unsure: Veel te snel m.a.w. :p Maar altijd al meer een sprinter geweest. :unsure: Morgen eens op 't gemak aan 7km/h gaan lopen of zo. Die iPod sensor is verdacht accuraat, dat spel was tot op 10m correct. :s

14 per uur is wel direct snel :p
Loopt op uw gemak 8 tot 10 per uur om te beginnen ahja :D

Dat doet er mij aan denken dat ik na de examens eens dringend ga moeten terug beginnen lopen.

glashelder

Legacy Member
Examen was zozo, vandaag. Dingen die ik wel/niet wist was ongeveer 60/40, maar bij de dingen die ik niet wist heb ik ook geprobeerd van ergens in de richting van de vraag te antwoorden (waren vragen met veel subvraagjes, dus soms wist ik maar 1 of 2 subvraagjes van de 7 of zo, toch iets). Maar misschien zijn de dingen die ik wel wist helemaal niet goed, dat kan ook :unsure:

Erop of eronder, volgens mij. Toch al gehoord van dingen die ik blijkbaar goed had, dus hopelijk geen 3 of zo :unsure:

En bij het SPSS-gedeelte kreeg ik plots allerlei briljante ingevingen over count-recode-compute en missings en 'k weet niet wat al, dat sloeg echt nergens op :wtf: Ik kan dat toch niet, en op het examen was het ineens zo logisch :lol: Oefening 1 en 2 ging zo. Bij oefening 3 verstond ik de vraag niet eens :')

tommie314 zei:
Da's toevallig dat je dat zegt, ik heb gilberke een week geleden nog eens een PM gestuurd. Wel nog geen reactie :(

Ik heb ooit eens al lachend gezegd dat gilbereke dood was (weet niet meer waarom dat toen grappig was :p) en toen kreeg ik een PM van iemand om te vragen of ik daar soms meer over wist, aangezien er blijkbaar echt iets scheelde met hem op dat moment :unsure:

Dus euh. :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Hele goeie namiddag gehad, maar nu ist echt weg :( Moet nochtans wel wat doen om mijn planning te halen...

Kga eerst afleveringske van iets kijken, dan nog is proberen.

Matt.

Legacy Member
Tibokio zei:
14 per uur is wel direct snel :p
Loopt op uw gemak 8 tot 10 per uur om te beginnen ahja :D

Dat doet er mij aan denken dat ik na de examens eens dringend ga moeten terug beginnen lopen.

10 zal nog te snel zijn, heb echt geen basisconditie o.i.d.

Tijdens de examens! Anders zit ge toch maar ganse dagen op uw gat, allé, ik toch. :p Nu gaat iedereen hier zeker peisen dat ik een fat ass mofo ben omdat ik maar 600m heb gelopen. :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
DNA origami en walkers zijn nog wel cool, de rest zuigde wel. Toch een serieus pak gedaan vandaag, de motivatie met het aankomende examen volgt. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan