Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Muismat zei:
Op haar lijstje met "specifiek ben ik op zoek naar ... " en dan een aantal zaken wou ik eig reageren: ge zijt robots vergeten ! Maja, we zullen het maar serieus houden :p

Wooaaaah. Ge leeft. Vreesde al voor het ergste. ;)

Zeg niet dat ge ook een jaar niets doet eh...
Ik ben overigens de grapjas die als eerste reageerde.

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Wooaaaah. Ge leeft. Vreesde al voor het ergste. ;)

Zeg niet dat ge ook een jaar niets doet eh...
Ik ben overigens de grapjas die als eerste reageerde.
Die cedric waar ge het over hebt... wilt die ook geen ortho gaan doen? Heb dieje volgens mij al gezien en die gaat een onderzoek starten over Ségond fractures in lijn met mijn onderzoek :p

edit: http://www.youtube.com/watch?v=FMAwp_rjodQ :wtf: (vanaf min 6:50 :rofl: )

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Aaaah jipjip. Haha groot kieken. :D
Drinkt nog graag een pintje.
Ja wij hebben dieje ooit gezien toen wij met de assistenten 'iets' gaan drinken waren en hij pas consultatie was komen meevolgen.
Hij zag er wel uit alsof hij 'een' pintje gedronken had ;)

WolCoM

Legacy Member
Haha, zal der ook wel ergens bij gelopen hebben dan. :unsure:
Zou beter ook onderzoek starten éh..

Grrr, mustttt focus. Kwist het dat die GP geen goed idee was.

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Haha, zal der ook wel ergens bij gelopen hebben dan. :unsure:
Zou beter ook onderzoek starten éh..
Ja, als ge wat meer zekerheid wilt en niet met de stress wilt zitten (gelijk ik nu) dan wel ;)

WolCoM

Legacy Member
Tis dat. Maar langs andere kant, wil ik eerst jaar reizen, maar dan ook weer niet.

Oh ja, zal tegen begin van 2e semester wel beslist hebben. Als ge onderzoeken weet waar nog volk voor nodig is, laat mij iets weten eh. :)

Plutus

Legacy Member
'k Vind dat dees vak nog vrij vlot gaat voor maar 2 uur naar de les te zijn geweest :unsure: ik kan alles, ik ken alles, nu gewoon nog alles tegoei onthouden en niet door mekaar slaan. Nog tijd tot 18u morgenavond!

metaphore

Legacy Member
WolCoM zei:
Tis dat. Maar langs andere kant, wil ik eerst jaar reizen, maar dan ook weer niet.

Oh ja, zal tegen begin van 2e semester wel beslist hebben. Als ge onderzoeken weet waar nog volk voor nodig is, laat mij iets weten eh. :)

Als ik mag blijven en ik kom iets tegen zal ik dat doen :)

edit: nu terug leren :sop:

Utred

Legacy Member
Ik snap nog altijd niet waarom mijn currysaus niet naar curry smaakte. Er zat ne halve pot currypoeder in.
Kan er hier iemand currysaus maken?:unsure:

Baats

Legacy Member
Zwaar gene dust meer! En die laatste hoofdstukken blijken ook nog moeilijker dan verwacht..
Gelukkig nog 2 dagen.

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Ik snap nog altijd niet waarom mijn currysaus niet naar curry smaakte. Er zat ne halve pot currypoeder in.
Kan er hier iemand currysaus maken?:unsure:

Er zijn verschillende gele poeders he, wij hebben thuis curry gewoon curry pikant en dan nog iets geel dat gewoon geen smaak heeft, misschien hebt ge dat erbij gedaan

edraket

Legacy Member
Utred zei:
Ik snap nog altijd niet waarom mijn currysaus niet naar curry smaakte. Er zat ne halve pot currypoeder in.
Kan er hier iemand currysaus maken?:unsure:

Currysaus is moeilijk vind ik, wordt rap azo papperig door al da poeder.

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Ik snap nog altijd niet waarom mijn currysaus niet naar curry smaakte. Er zat ne halve pot currypoeder in.
Kan er hier iemand currysaus maken?:unsure:

I do!

1) Ge doet 250ml melk in een kookpannetje
2) Wacht tot de melk begint te koken
3) Doe Knorr-zakje Currysauspoeder derbij
4) Zachtjes blijven roeren tot het geheel warm is
5) Smakelijk eten!

Grappig genoeg is die currysaus echt wat ik vergeten ben thuis. Had thuis nog wat van die zakjes liggen die vorig jaar mee van mijn kot zijn gekomen, ging die nu terug meenemen maar dus gewoon vergeten.

Tasje thee gedronken, afleveringetje van HIMYM gekeken, tijd om nog eens te proberen... De goesting zit ver :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan