Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
Matt. zei:
10 zal nog te snel zijn, heb echt geen basisconditie o.i.d.

Tijdens de examens! Anders zit ge toch maar ganse dagen op uw gat, allé, ik toch. :p Nu gaat iedereen hier zeker peisen dat ik een fat ass mofo ben omdat ik maar 600m heb gelopen. :unsure:
If you see obussios, you run!


:unsure:

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Weet ge, dat klinkt als exact mijn examen WA3 van vorig jaar... Ik moest die warmtevergelijking ook kunnen plotten (was een ronde schijf) maar heb hem dan maar in cartesiaanse coördinaten geplot. En dan een vraag over Stokes en die dingen. We moesten hem rechtstreeks en eens met Stokes berekenen. Dat zou hetzelfde moeten uitkomen maar dat was bij mij niet. De ene kwam uit maar de Stokes niet. Theorie ging wel goed bij mij. Had een 13/20 dus cava. :)

Maar gij had effectief iets bij uw integrale :p. Ik heb maar wat vage integrale kunnen zetten met enkele grenzen (niet allemaal) erbij genoteerd en bij de lijn dus totaal nixke :unsure:

glashelder

Legacy Member
Fuck, echt te lam om nog iets te doen deze avond. Normaal ging ik een dutje doen als ik thuis kwam zodat ik er 's avonds laat nog kon invliegen, maar somehow is dat dutje niet gebeurd en nu ben ik veel te moe en wazig. Dus is het maar marathon van That '70s Show :unsure:

Duffman-

Legacy Member
Ik heb een beschamend vraagje; hoe bereken je het logaritme van een breuk? :$
Ik ben hier een voorbeeldexamen aan het oplossen en kom als oplossing uit op het logaritme van (16/10) in basis 2. Is dit op te lossen zonder rekentoestel of is dat niet echt te doen? Ik gok dat het nog verder uitgerekend dient te worden, maar zeker ben ik daar niet van.
edit: @Tommie314, bedankt. Had ik nog moeten weten.:$

Nas

Legacy Member
Gatsby zei:
Dat examen was relatief gemakkelijk, vergeet niet de voorbeeldjes erbij te leren. Wanneer heb je 't?
Vrijdag, 14u
Ik vind het echt wel jammer dat ik vakken als communicatiewetenschappen en sociologie heb. Die vakken zijn imo toch wel net het tegenovergestelde van politieke wetenschappen

Baats

Legacy Member
'k Ging om half elf gaan slapen.

Fail.


Snowyflake zei:
Waar zit ge? Vandaag zou ik p396 willen halen en dan morgen p396 tot p507 (het einde)

Overmorgen is marge en om te herhalen en samenvatting te bekijken.

Heb in de blok ook al ondervonden dat laatste hoofdstuk over onrechtmatigeoverheidshandelen het moeilijkst is :s Gelukkig is dat maar 20p :)

Oorzakelijk verband gedaan. Morgen schade en schadeloosstelling, valt goed mee dacht ik. Nog iets van een 100 pg's, dus morgen moet dat af raken ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan