Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

e.House

Legacy Member
Matt. zei:
Tijdens de examens! Anders zit ge toch maar ganse dagen op uw gat, allé, ik toch. :p Nu gaat iedereen hier zeker peisen dat ik een fat ass mofo ben omdat ik maar 600m heb gelopen. :unsure:

Ik kan de halve marathon zelfs harder dan dat tempo lopen.:cool:

s0123986

Legacy Member
Vandaag had ik op een topdag gehoopt, maar dat is natuurlijk weer redelijk tegen gevallen. Al bij al toch nog een uur of vier gestudeerd. Het is
nog geen ramp, want ik heb pas maandag examen, maar ik had toch op een uur zeven gehoopt vandaag.

glashelder

Legacy Member
Drew zei:
Jep, kan mij wel niet motiveren om veel te doen gezien het nogal simpel is. :unsure:

Ah, 'k wou anders net vragen of het voor de jou de eerste of tweede keer is :p Maar 't zal dan wel de eerste keer zijn.

Is idd niet zo moeilijk maar jezus wat saai.

Racing_Genk

Legacy Member
Volledig klaar met boekhouden. Morgen en overmorgen nog tijd om te herhalen dus:)

freakykiller

Legacy Member
Lol nog altijd niet begonnen. Nihil druk he :angry:, terwijl ik dan evengoed voor andere vakken nog wat zou kunnen doen

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Zwaar gene dust meer! En die laatste hoofdstukken blijken ook nog moeilijker dan verwacht..
Gelukkig nog 2 dagen.

Waar zit ge? Vandaag zou ik p396 willen halen en dan morgen p396 tot p507 (het einde)

Overmorgen is marge en om te herhalen en samenvatting te bekijken.

Heb in de blok ook al ondervonden dat laatste hoofdstuk over onrechtmatigeoverheidshandelen het moeilijkst is :s Gelukkig is dat maar 20p :)

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
Lol nog altijd niet begonnen. Nihil druk he :angry:, terwijl ik dan evengoed voor andere vakken nog wat zou kunnen doen

Had ge vandaag examen van WA3?
Ben al terug begonnen een uurke en half geleden maar ik zou gewoon graag in mijne nest kruipen... Maar dan heb ik 10 uur geslapen als mijn wekker gaat, das ook absurd. :p Dus ben mijne cursus aan het proberen te lezen.

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Had ge vandaag examen van WA3?
Ben al terug begonnen een uurke en half geleden maar ik zou gewoon graag in mijne nest kruipen... Maar dan heb ik 10 uur geslapen als mijn wekker gaat, das ook absurd. :p Dus ben mijne cursus aan het proberen te lezen.

Yep, theorie was vrij makkelijk. Oefeningen: een warmtevgl wat dus niet echt speciaal is. Maar gemoest hem wel kunnen plotten, functiereeksen plotten is voor mij toch ietske te lang geleden (analyse I) dus kon ik wel niet want kwist niet dat ge dat moest kunnen, nuja eigen schuld !
De andere oefening was wel wat anders =/. Soort oppervlak integraal (voor Stokes) maar absurde grenzen die niet lukten (ironisch waren dat de oef die bij mij tijdens het leren het best gingen :p). Gesukkeld erop met overtuiging het te vinden -> niets gevonden -> te veel tijd verloren -> de volgende subvraag, een simpelere lijnintegraal, niet meer kunnen maken :doh:.

K'hoop dat hij mild is op de oefeningen of niet zo streng is op het 'voor beide delen slagen' want voor de oefening gok ik toch maar 4 of 5/10

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
Yep, theorie was vrij makkelijk. Oefeningen: een warmtevgl wat dus niet echt speciaal is. Maar gemoest hem wel kunnen plotten, functiereeksen plotten is voor mij toch ietske te lang geleden (analyse I) dus kon ik wel niet want kwist niet dat ge dat moest kunnen, nuja eigen schuld !
De andere oefening was wel wat anders =/. Soort oppervlak integraal (voor Stokes) maar absurde grenzen die niet lukten (ironisch waren dat de oef die bij mij tijdens het leren het best gingen :p). Gesukkeld erop met overtuiging het te vinden -> niets gevonden -> te veel tijd verloren -> de volgende subvraag, een simpelere lijnintegraal, niet meer kunnen maken :doh:.

K'hoop dat hij mild is op de oefeningen of niet zo streng is op het 'voor beide delen slagen' want voor de oefening gok ik toch maar 4 of 5/10

Weet ge, dat klinkt als exact mijn examen WA3 van vorig jaar... Ik moest die warmtevergelijking ook kunnen plotten (was een ronde schijf) maar heb hem dan maar in cartesiaanse coördinaten geplot. En dan een vraag over Stokes en die dingen. We moesten hem rechtstreeks en eens met Stokes berekenen. Dat zou hetzelfde moeten uitkomen maar dat was bij mij niet. De ene kwam uit maar de Stokes niet. Theorie ging wel goed bij mij. Had een 13/20 dus cava. :)

Tibokio

Legacy Member
Matt. zei:
10 zal nog te snel zijn, heb echt geen basisconditie o.i.d.

Tijdens de examens! Anders zit ge toch maar ganse dagen op uw gat, allé, ik toch. :p Nu gaat iedereen hier zeker peisen dat ik een fat ass mofo ben omdat ik maar 600m heb gelopen. :unsure:

Dan best beginnen met 7 of 8 idd :p

Uw laatste zin deed mij aan Ali G denken :lol:

Cadiuro

Legacy Member
Ik geef op, der gaat vandaag niks meer gebeuren :( Morgenvroeg zal doorwerken worden

TheRedDevils

Legacy Member
Nog een uurtje leren en dan in bed kruipen. Heb het gevoel dat ik het al redelijk goed kan als ik die samenvatting overloop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan