Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
glashelder zei:
Joeshoe, ratten zijn schemerdieren maar zullen zich vooral aanpassen aan jouw ritme. En eigenlijk willen ze altijd wel aandacht, dus als ze slapen zullen ze maar al te graag wakker worden als jij ze eruit zal halen :p

Saphira zei:
de tamme ratten passen zich aan aan uw ritme... Ze shiften dus wat :D. De kleintjes (rittens, 8w oud) zijn wel heel actief maar met kleine momenten... Ze spelen 'n halfuurtje om daarna 2 a 3u te slapen. De mijne staan wel in een ander deel van het appartement, plus ik slaap sowieso met oordoppen, aangezien ik een heel lichte slaper ben.
De 2 oudere ratten zijn luierikken en slapen veel :p. tenzij ze eens geknuffeld willen worden, dan hoor je ze wel. Maar da's altijd overdag

Merci voor den uitleg! Na de examens eens naar kijken. De kamer hier naast staat wel leeg, maar das dan ook zo eenzaam als ik ze in een lege kamer zou zetten, denk ik. Dat ze best met twee zijn wist ik al, das inderdaad wel een grotere drempel. Daarom dat ik in eerste instantie naar een hamster was aant kijken, er was een bepaalde soort die je best alleen hield.

Saphira zei:

:love: :$

Snowyflake

Legacy Member
Manu zei:
Dood met de kogel!
Zelf altijd geweigerd om samenvattingen/opdrachten te gebruiken van mensen die kanjers van fouten schrijven. Als ge zelfs dat niet kunt, vertrouw ik ook niet in de rest van uw capaciteiten.

Bwoa ik ben nu ook niet zo'n held in dt maar mijn had vorig jaar wel goede punten dus naar mijn mening zijn dt-fouten geen goede maatstaf voor een samenvatting te beoordelen. Ik moet nu wel toegeven dat fouten zoals "ik vindt" mss een beetje teveel van't goeie is :p Maja ze hebben de inhoud niet zelf geschreven he bijna letterlijk overgenomen wat de prof in de les zei van audiotapes dus qua inhoud is het wel ok.

Baats zei:
Jep, vorig jaar was dat ook zo met recht.

Bij sommige vragen moet ik wel nog diep nadenken.. Hmm.

Mijn plan is om morgen nog eens heel die samenvatting op een drafje door te nemen. 'k Heb alles nu gezien, maar wat moet je anders op zo'n dag nog doen.

Ik ga morgen 3u de samenvatting bekijken, 2u mijn boek doorbladeren (heb kernwoorden enzo in fluo) en roodonderstreepte en belangrijke dingen te doornemen. Dan ook fb in de gaten houden, vragen oplossen van andere mensen is ook goed om te herhalen. En dan ook nog eens in samenvatting kijken waar Bertel het over het examen heeft. Zodat ik dat ook nog eens extra herhaal. Normaal zou ik mij daar wel een dagje mee moeten kunnen bezighouden :)

glashelder

Legacy Member
Saphira zei:
woops, verkeerde gedachte dan van cavia's. Zeg als ik mijn 2 rittens eventueel later bevrucht... Zin in 'n ratje? :p
Als jij ze bevrucht? :wtf:

Nee, ik wil wel, maar mag niet van mama :p

Lorvet zei:
Dat hebben wij hier dus 3 jaar lang verkeerd gedaan :unsure:

Daarmee dat die maar 3 is geworden hé :tongue: Nee, zijn sociale dieren, net als muizen, ratten, konijnen en cavia's. Hamsters niet! (Behalve sommige ondersoorten, maar dan is het nog opletten.)

Plutus

Legacy Member
Snowyflake zei:
Bwoa ik ben nu ook niet zo'n held in dt maar mijn had vorig jaar wel goede punten dus naar mijn mening zijn dt-fouten geen goede maatstaf voor een samenvatting te beoordelen. Ik moet nu wel toegeven dat fouten zoals "ik vindt" mss een beetje teveel van't goeie is :p Maja ze hebben de inhoud niet zelf geschreven he bijna letterlijk overgenomen wat de prof in de les zei van audiotapes dus qua inhoud is het wel ok.
Een dt-fout in een moeilijk geval kan ik u nog enigszins vergeven, maar er zijn grenzen:

ik overlijdt
peil
jouw

Seriously? Als mede-hwer schaam ik mij in zijn/haar plaats :p

Put_met_keren

Legacy Member
Ik stop ermee voor vandaag.
't Was trouwens een primeur, voor de eerste keer deze blok eens iets gedaan na het avondeten :p

Lorvet

Legacy Member
glashelder zei:
Daarmee dat die maar 3 is geworden hé :tongue: Nee, zijn sociale dieren, net als muizen, ratten, konijnen en cavia's. Hamsters niet! (Behalve sommige ondersoorten, maar dan is het nog opletten.)
Was niet van mij, maar van mijn broertje :unsure: Hoe oud kunnen cavia's worden eigenlijk? De onze stopte plots met eten, en enkele dagen later lag hij daar stil :(

Orchidee

Legacy Member
Joeshoe zei:
Merci voor den uitleg! Na de examens eens naar kijken. De kamer hier naast staat wel leeg, maar das dan ook zo eenzaam als ik ze in een lege kamer zou zetten, denk ik. Dat ze best met twee zijn wist ik al, das inderdaad wel een grotere drempel. Daarom dat ik in eerste instantie naar een hamster was aant kijken, er was een bepaalde soort die je best alleen hield.

Ik heb vroeger nog een hamster gehad. Zalig beest, maar das 's nachts actief en die had dan zo'n rad om in te lopen, en dat maakte nogal veel lawaai.:p Men ma vond het lijk nie zo erg datem dood was...



OT: Vandaag eindelijk de laatste lessen van het semester gehad, eindelijk!:)

Saphira

Legacy Member
Joeshoe zei:
Merci voor den uitleg! Na de examens eens naar kijken. De kamer hier naast staat wel leeg, maar das dan ook zo eenzaam als ik ze in een lege kamer zou zetten, denk ik. Dat ze best met twee zijn wist ik al, das inderdaad wel een grotere drempel. Daarom dat ik in eerste instantie naar een hamster was aant kijken, er was een bepaalde soort die je best alleen hield.



:love: :$

2 of 1 maakt ni veel uit hoor. 'n rat op zich kost ni zooo veel :D. Ik heb de mijne allemaal aangekocht aan 10€. En met twee... 't levert soms wel heel grappige moment op. Zoals die keer dat Lady 'n mes tussen haar tanden nam en de kooi wou opkruipen. Kheb nog nooit zo platgelegen van 't lachen :').

glashelder

Legacy Member
Lorvet zei:
Was niet van mij, maar van mijn broertje :unsure: Hoe oud kunnen cavia's worden eigenlijk? De onze stopte plots met eten, en enkele dagen later lag hij daar stil :(

Ja, ze kunnen dus niet lang zonder eten :p Als de darmen eenmaal stilvallen, is het gedaan.

5 jaar is de gemiddelde leeftijd, maar 'k heb ook maar eentje gehad die zo oud is geworden.


Orchidee_x zei:
Ik heb vroeger nog een hamster gehad. Zalig beest, maar das 's nachts actief en die had dan zo'n rad om in te lopen, en dat maakte nogal veel lawaai.:p Men ma vond het lijk nie zo erg datem dood was..
Tegenwoordig bestaan er radjes die je niet hoort :p Zoals een Wodent Wheel of een Silent Spinner.

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
yeah 2 miniratjes derbij vragen wat aandacht :D. Dus voor 't moment worden al mijn pauzes besteed aan de ratje.
ma ge moogt gij ook één van mijn ratjes worden hoor :p

Om mij dan in zo'n molentje te laten lopen zeker? :s:s:s:s

Orchidee

Legacy Member
glashelder zei:
Tegenwoordig bestaan er radjes die je niet hoort :p Zoals een Wodent Wheel of een Silent Spinner.

Nja ik spreek over mijn plechtige communie, 8j geleden. We hadden onze spulletjes snel moeten kopen, want ik had dat beestje in een visbak gekregen:p

DaTa

Legacy Member
Racing_Genk zei:
:lol: Idd ik moet maar 7 halen op 20 ofzo :p, maar ik hoop wel op 17 minimum. En ja, met die overlopende rekeningen de info uit de proefbalans halen is duidelijk het moeilijkste dat er tussen zit. Die test 2 moet ik ook nog bekijken maar die is ongeveer zo moeilijk als oefening 7.19 van da extra oefenboekske :p

Ik had een 10 op m'n proefexamen, dus dat gaat niet positief meetellen voor m'n examen. Boekhouden valt precies best mee, die gegevens uit de balans halen zijn inderdaad het moeilijkst. Die oef 7.19 valt trouwens best mee, toch als ik de oplossing bekijk :). Over wa ging de ruzie trouwens in uw TEW groep? Bij ons in de HIR groep zijn ze allemaal enorm vriendelijk moet ik zeggen, altijd wel iets grappigs te lezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan