Exorikos
Legacy Member
Efflorescence zei:Wacht maar! Binnenkort invasie van de vrouwen!
Bring them on!
Het is trouwens gynaecologist.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Efflorescence zei:Wacht maar! Binnenkort invasie van de vrouwen!

Exorikos zei:Bring them on!
Het is trouwens gynaecologist.![]()
_ns_ zei:Idem. Amper iets gedaan vandaag, I NEED PRESSURE
.Exorikos zei:Bring them on!
Het is trouwens gynaecologist.![]()
WolCoM zei:Haha, dat is toch al te belachelijk zo'n schema. 6 (!!!) weken voor 3 (!!!) km?
3km dat is een scheetje laten en ge zijt er.

WolCoM zei:Haha, dat is toch al te belachelijk zo'n schema. 6 (!!!) weken voor 3 (!!!) km?
3km dat is een scheetje laten en ge zijt er.
Maar wel deugd van gehad van eens buiten te zijn en beetje te bewegen 
_ns_ zei:Idem. Amper iets gedaan vandaag, I NEED PRESSURE
Tijd genoeg om mijn motivatie te gaan zoeken 
De derdejaars moeten blijkbaar echt niet van ons, schakels, weten. We werden nu weeral uit de groep verwijderd. Ik las nog net dat het toch een pagina is voor 3e bachelors, en niet voor een 'audioprogramma'.
Ik dacht dat ik een beroep had gekozen in de 'sociale sector'. Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat we volgend jaar samen in de master zitten en ik leg hierbij de nadruk op 'samen'. Dit is er echt over. Op 1 dag slaagt men erin ons 3 of 4 keer te verwijderen...
Vincort zei:Wat nen baas zijt gij, dus gij moet nog maar 6 ofzo halen voor erdoor te zijn? Ik kon dat proefexamen niet meedoen
Ik vind alle EO cava makkelijk maar die laatste daar is toch iets pittiger, "test 2" moet ik nog bekijken. Vooral de correcte info uit die proefbalans halen vind ik soms lastig. Ik haat het ook als ze er niet bij vermelden of het gegeven bedrag incl of excl btw is![]()
Idd ik moet maar 7 halen op 20 ofzo
, maar ik hoop wel op 17 minimum. En ja, met die overlopende rekeningen de info uit de proefbalans halen is duidelijk het moeilijkste dat er tussen zit. Die test 2 moet ik ook nog bekijken maar die is ongeveer zo moeilijk als oefening 7.19 van da extra oefenboekske 
Utred zei:Drama in de richting!
Er zitten een paar schakels van de hogeschoolbachelor in onze facebookgroep ook, maar aangezien die ook vakken van 2e en 3e hebben, vroegen ze om daar ook in die groepen te mogen. Bij 2e bach geen probleem, maar bij de 3e bach zijn er een paar die hen elke keer weer uit die groep smijten omdat ze de schakels daar niet willen.
Geniaal.