Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Jah, best nog paar uurtjes door doen.

Overigens: vrouwelijke leden moeten verplicht foto posten voor ze aanvaard worden, dacht ik?

Efflorescence

Legacy Member
Exorikos zei:
Bring them on!
Het is trouwens gynaecologist. ;)

Ik dacht al dat er iets ontbrak :') maar die schrijfwijze is ook juist hoor.
Dit past beter bij mij.

TheRedDevils

Legacy Member
PICSSSS
@Baats : Ik herinner me de meeste grapjes nog, heb toch zeker de helft van de lessen gevolgd :cool:

En damn, ik word zot van die facebook groep, al die vragen van privaatrecht :cry:

Nas

Legacy Member
'Ik ga om 19u beginnen'.
'Fuck this shit, ik heb nog een zee van tijd, nog een uurtje relaxen.'

Repeat

Matt.

Legacy Member
WolCoM zei:
Haha, dat is toch al te belachelijk zo'n schema. 6 (!!!) weken voor 3 (!!!) km? :p

3km dat is een scheetje laten en ge zijt er.

Voor mensen die al jaren sporten of die een basisconditie opgebouwd hebben, ja. :p

Snowyflake

Legacy Member
WolCoM zei:
Haha, dat is toch al te belachelijk zo'n schema. 6 (!!!) weken voor 3 (!!!) km? :p

3km dat is een scheetje laten en ge zijt er.

'twas idd niet zo uitdagend :p Maar wel deugd van gehad van eens buiten te zijn en beetje te bewegen :D

Lorvet

Legacy Member
_ns_ zei:
Idem. Amper iets gedaan vandaag, I NEED PRESSURE

Alle oefeningen van het vak hermaakt en ik ken alle formules. En ik heb nog 2 dagen :x Tijd genoeg om mijn motivatie te gaan zoeken :p

En voor de lopers; ge moet eens zoeken achter start to run met evy gruyaert, is een hoop MP3'tjes die u op 6 weken 5km moet doen lopen dacht ik.

_ns_

Legacy Member
Ik heb nog 6 dagen :x.


In de examenperiode zelf heb ik voor mijn grootste/zwaarste vak begot 2 dagen, terwijl ik er voor een flutvak 5. :angry:, ma bon, in het eerste geval zal er iig druk zijn.

Utred

Legacy Member
Drama in de richting!
Er zitten een paar schakels van de hogeschoolbachelor in onze facebookgroep ook, maar aangezien die ook vakken van 2e en 3e hebben, vroegen ze om daar ook in die groepen te mogen. Bij 2e bach geen probleem, maar bij de 3e bach zijn er een paar die hen elke keer weer uit die groep smijten omdat ze de schakels daar niet willen.
Geniaal.


De derdejaars moeten blijkbaar echt niet van ons, schakels, weten. We werden nu weeral uit de groep verwijderd. Ik las nog net dat het toch een pagina is voor 3e bachelors, en niet voor een 'audioprogramma'.
Ik dacht dat ik een beroep had gekozen in de 'sociale sector'. Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat we volgend jaar samen in de master zitten en ik leg hierbij de nadruk op 'samen'. Dit is er echt over. Op 1 dag slaagt men erin ons 3 of 4 keer te verwijderen...

Racing_Genk

Legacy Member
Vincort zei:
Wat nen baas zijt gij, dus gij moet nog maar 6 ofzo halen voor erdoor te zijn? Ik kon dat proefexamen niet meedoen :(

Ik vind alle EO cava makkelijk maar die laatste daar is toch iets pittiger, "test 2" moet ik nog bekijken. Vooral de correcte info uit die proefbalans halen vind ik soms lastig. Ik haat het ook als ze er niet bij vermelden of het gegeven bedrag incl of excl btw is :angry:
:lol: Idd ik moet maar 7 halen op 20 ofzo :p, maar ik hoop wel op 17 minimum. En ja, met die overlopende rekeningen de info uit de proefbalans halen is duidelijk het moeilijkste dat er tussen zit. Die test 2 moet ik ook nog bekijken maar die is ongeveer zo moeilijk als oefening 7.19 van da extra oefenboekske :p

_ns_

Legacy Member
Change of plans: vnv na ne crappy film op tv kijken en hier nog wat spammen, kheb toch nog genoeg tijd.

Tot zover mijn karakter :unsure:.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Drama in de richting!
Er zitten een paar schakels van de hogeschoolbachelor in onze facebookgroep ook, maar aangezien die ook vakken van 2e en 3e hebben, vroegen ze om daar ook in die groepen te mogen. Bij 2e bach geen probleem, maar bij de 3e bach zijn er een paar die hen elke keer weer uit die groep smijten omdat ze de schakels daar niet willen.
Geniaal.

Geniaal indeed. :') rep+
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan