Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Gisteren op ons forum 3 dt-fouten in 1 zin. En zijn post bestond uit 1 zin.
Aan 't twijfelen als ik ga lopen of als 'k nog een dag wacht...![]()


Morrissey zei:Dus als ik het goed begrijp:
De kans dat ge ze alle 5 juist toewijst=
1/5 + 1/4 +1/3 +1/2 +1/1= 1/120
De kans dat ge er 2 juist toewijst =
1/5 + 1/4
De kans dat ge er 1 juist toewijst =
1/5
?
Snowyflake zei:muhahaha eentje voor Baats en TRD die zich ergeren aan dt-fouten in de samenvatting.
Ook de eerste dt-fout die ik vind
op p158, "Antwerpen laad een kraan komen"
Ge zout bijna denken dat het express is om jullie te ambeteren![]()


_ns_ zei:Ik ken er nochtans genoeg die boekhouden hebben/hadden in hun 1e bac zonder dat ze in het middelbaar daar iets van hadden gezien hoor. Dat zou ge nu toch wel op u eigen moeten kunnen![]()

Morrissey zei:Dus als ik het goed begrijp:
De kans dat ge ze alle 5 juist toewijst=
1/5 + 1/4 +1/3 +1/2 +1/1= 1/120
De kans dat ge er 2 juist toewijst =
1/5 + 1/4
De kans dat ge er 1 juist toewijst =
1/5
?
En @ Y-ssin. Boekhouden bij acc/fisc is toch echt niet zo moeilijk? Ik had ook maar zéér beperkte kennis uit het middelbaar (kleine balansen, D=C en enkele verrichtingen) en ik draai moeiteloos mee bij boekhouden... (En ja, ik zit in dezelfde richting)
maar het gaat de goede richting uit volgens mij 

Extrapoleren naar meer fietsers moet wel lukken, maar da's nog meer denkwerk. 

Cadiuro zei:Bah, wat een dag was dees weer. Veel geprobeerd te leren, maar opt einde toch moeten vaststellen dat er niet veel van gekomen is.
Sebiet nog wat doen. Eerst eten, njam

_ns_ zei:Vrouwmenschen en humor.
ajaj![]()

Matt. zei:Dat van mij zou moeten kloppen, want 0 juist zetten kunt ge op 4*11=44 manieren en dan komt ge aan één in totaal!
Ziet, gewoon logisch nadenken, ik zou echt niet meer weten wanneer ge nu een permutatie moet gebruiken of zo.![]()
Insomnasia zei:Repke gegeven, made my day
Pauzes lopen weer uit vandaag...
Grappig da ge met zo'n excuus afkomt van "die hebben al boekhouden int middelbaar gehad"Y-Ssin zei:Ik studeer bac accountancy-fiscaliteit (1ste jaar), en heb wel het gevoel dat dit de juiste richting voor mij is. Het is allemaal reuze interessant maar ook moeilijk, althans voor mij dan. Het zit zo: bijna iedereen van mijn klas heeft int secundair boekhouden-informatica of kantoor gedaan, die hebben dus al veel boekhouden gezien. Voor dit academiejaar had ik nog nooit boekhouden gezien. Ik moest dus extra moeite doen, heb dit niet gedaan :doh: en nu kan ik helemaal nimeer mee. Ik heb het examen boekhouden van november al niet meegedaan, dit examen is ook onhaalbaar voor mij, ik vrees dat ik die achterstand dit academiejaar nimeer kan inhalen, tzal dus voor 2de zit zijn, of volgend jaar overdoen (met zoveel mogelijk vakken van het 2de weliswaar, de rest lukt wel goed).
Nu wil ik ondertussen mijn basis wel bijschaven, mijn vraag was nu, kent iemand goeie instanties waar dit mogelijk is...? Ik denk dan eerder aan de vorm van bijscholing, mss een soort avondschool. Is dit mogelijk als je nog voltijds dagonderwijs volgt?
Tis voor in de regio Antwerpen, ik heb al weleens gehoord van het CVO op het Zuid, mss hen eens belleke geven...?
, ma wrm bijscholing nodig? Als ge uw cursus deftig leest kunt ge daar aan uit zonder bijles..Matt. zei:Gisteren op ons forum 3 dt-fouten in 1 zin. En zijn post bestond uit 1 zin.
Aan 't twijfelen als ik ga lopen of als 'k nog een dag wacht...![]()
Kheb zo'n start to run schema voor leerlingen om 3km in 6 weken te kunnen lopen
Kwestie dat ik volgende maand bij het snowboarden toch wat basisconditie heb 