Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Deftige dag, jammer dat ik naar Gent moest. Was trouwens niet zo nuttig. Allee, straks nog even verder doen.

Kendie

Legacy Member
Goed om te weten, dat bijna alle universiteiten gebruik maken van het principe 'inhaalweek', en bijna geen les meer hebben, terwijl ik hier nog een volle 32 uren lesweek heb...

gilly

Legacy Member
op het nieuws zeggen ze dat er donderdag ook staking is op hogescholen?

Kendie

Legacy Member
drxero zei:
staking in de inhaalweek :wtf:

Das dan wel het voordeel :) Een paar leraren die wel in de les geraken, zetten gewoon de lesinhoud op Toledo :) Benieuwd hoeveel mensen er in die les zullen zitten :D

libaros

Legacy Member
Deze donderdag moet er een belangrijk verslag + verwerking ingeleverd worden en aanwezig zijn is verplicht. En woensdag smiddags en vrijdag smorgens nog les, bummer.

Misericordiam

Legacy Member
Presentatie paper gedaan en geslaagd voor het eerste 'examen'

Yay 'n shit

Put_met_keren

Legacy Member
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor de vakken Nederlands en Engels.
'k Heb geen idee wat ze mij allemaal zouden kunnen vragen maar ik heb gelukkig wel de perfecte outfit gevonden :p

waffel

Legacy Member
Vanaf morgen begint de blok voor mij. Ik zou echt graag voor het eerst in vier jaar eens een succesvolle blok achter de rug hebben dan telkens de nacht ervoor nog alles vlug erin te stampen. *fingers crossed*

Dennoman

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor de vakken Nederlands en Engels.
'k Heb geen idee wat ze mij allemaal zouden kunnen vragen maar ik heb gelukkig wel de perfecte outfit gevonden :p
Ik heb nog nooit zo graag een taalfout ergens in willen ontdekken é :unsure:

Tweak37

Legacy Member
Kendie zei:
Goed om te weten, dat bijna alle universiteiten gebruik maken van het principe 'inhaalweek', en bijna geen les meer hebben, terwijl ik hier nog een volle 32 uren lesweek heb...

KUL doet ook niet mee aan die onzin hoor. :p

Matt.

Legacy Member
Home alone on christmas eve, zou ik gewoon een pizza in de oven gooien of toch iets feestelijker bedenken? :unsure:

Matt.

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ne fancy pizza e. Zo van casa di mama.

Vorte pizza's da. :s Dr Oetker Spinazie/pasta owns alle diepvriespizza's.

NotoriousP zei:
Feestelijker... zoals chinees halen? :p

Nenee, ik ga niet buiten komen. :p Ik kon mee naar familie, de rest gaat maar ik had geen zin om én kerstavond, én kerstdag, én oudjaar én nieuwjaar weg te zijn.

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Vorte pizza's da. :s Dr Oetker Spinazie/pasta owns alle diepvriespizza's.



Nenee, ik ga niet buiten komen. :p Ik kon mee naar familie, de rest gaat maar ik had geen zin om én kerstavond, én kerstdag, én oudjaar én nieuwjaar weg te zijn.

Een kalkoendiepvriesplaatje? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan