Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Duckwhisperer

Legacy Member
Was gisteren vergeten dat het blokken met bv's was en vind nu nergens een downloadlink ernaar. :(

Utred

Legacy Member
Ik val ook altijd in slaap tijdens de lessen, maar bij mij is dat eigenlijk niet eens omdat ik moe ben. En ook niet omdat het saai is.

Matt.

Legacy Member
Mega-interessante presentatie over biotech policy, rest van presentaties niet echt interessant. Straks nog bedrijfsbezoek en dan hopelijk niet teveel vertraging op weg naar huis. Weer maar 6 uurtjes geslapen, echt wel moe nu.

Nas

Legacy Member
Ik heb wel de chance dat ik op 10m van de St Jansresto zit, zodat ik niet te veel tijd verlies met te gaan eten.

TimeFtw

Legacy Member
Sir. K zei:
Aha! Welja, bij ons is "water" een (kut)vak van fysisch-chemische processen.
Kan idd goed zijn. Ook van Van den Heede wrs? Geniale prof :D

Ja, zalige kerel! Ik hang echt aan zijn lippen, zeker als hij in de pauze over zijn eigen studententijd begint :D

bludgeoned

Legacy Member
Matt. zei:
Mega-interessante presentatie over biotech policy, rest van presentaties niet echt interessant. Straks nog bedrijfsbezoek en dan hopelijk niet teveel vertraging op weg naar huis. Weer maar 6 uurtjes geslapen, echt wel moe nu.
Kan ik die ergens bekijken of was het van medestudenten?

Matt.

Legacy Member
bludgeoned zei:
Kan ik die ergens bekijken of was het van medestudenten?

Ze staat nog niet online, als ze online komt zal ik ze u proberen bezorgen. Intussen kunt ge hier terecht als 't u interesseert. :)

bludgeoned

Legacy Member
Matt. zei:
Ze staat nog niet online, als ze online komt zal ik ze u proberen bezorgen. Intussen kunt ge hier terecht als 't u interesseert. :)
Bedankt :)
Als het me niet zou interesseren, zou ik er ook niet om vragen.

Matt.

Legacy Member
bludgeoned zei:
Bedankt :)
Als het me niet zou interesseren, zou ik er ook niet om vragen.

Ging o.a. over Horizon 2020 en zo, key enabling technologies, ... ge moet maar eens googlen, ge vindt er wel iets over op de EU sites. Ook over het gebrek aan ondernemerschap, hoewel de kennis aanwezig is... Het gebrek aan venture capital in Europa... In industrial biotech bv. bezit Europa van alle continenten het meeste patenten, doch in de US (grootste concurrent) is de markt 5 keer groter...
Vind 'k heel interessante materie. Als we niet opletten, maken we hier binnen 50 jaar tshirts voor de Chinezen, bij wijze van spreken. :)

http://ec.europa.eu/enterprise/sect...tion_key_enabling_technologies_sec1257_en.pdf
http://ec.europa.eu/research/horizo...rch_and_innovation.pdf#view=fit&pagemode=none

Lorvet

Legacy Member
blackman zei:
Sebiet luisterexamen Engels.

Ff de oortjes masseren.
Aan evil-konijn vragen; de oordeskundige van 9lives!

Fysica alles bijgewerkt van het jaar, theorie bekeken, formularium gemaakt, oefeningen zijn compleet. Voelt wel goed :cool: Spijtig dat dat examen veel te moeilijk naar mijn goesting is.

Ironpole

Legacy Member
Theorie klaar, nu oefeningen. Denk dat het moeilijkste aan de oefeningen gaat zijn welke muziek ik erbij kies. :p Ik kan nooit kiezen welke groep ik op zet. Eens een playlist volstouwen en oefeningen knallen.

Cadiuro

Legacy Member
Sebiet leren voor de practicumproef chemie morgen. Had daar vorig jaar bitter weinig op, maar mijn concentratie staat nog steeds op een laag pitje... Vermoeidheid zonder iets gedaan te hebben, wie vindt het uit :/

Exorikos

Legacy Member
Lol at Gunther D. Anders altijd zo'n grote mond, maar nu stond hij maar stilletjes in het Glazen Huis. :')

Gazelle

Legacy Member
@Poll: Man, ben ik blij dat ik het in Geschiedenis ben afgetrapt! 1ste bachelor erdoor, 2de gestart dan toch maar beslist te switchen naar 1ste bachelor Rechten (beste keuze ooit).

@Topic: Mezelf eens een keer aan inleiding tot het Privaatrecht zetten!

Plutus

Legacy Member
Krijg hier net mailtje van coördinator van de opleiding, dat we maar met 2 zijn voor een bepaald vak volgend semester en of we dat nog willen volgen :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan