Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Wees blij dat het maar halve dag is. Al meerdere weken ondertussen elke maandag en dinsdag van 8u 's ochtends tot 6u 's avonds dat groepswerk :s Vandaag weeral. Ter is dan nog een meisje in mijn groep aan het panikeren omdat ze haar wiskunde tegen het einde van deze week al voor de tweede keer allemaal wil opnieuw gemaakt hebben :oink:

Bij mij is het hier al 4 weken van dat, echt zot hoeveel tijd er in dat groepswerk kruipt.. Vandaag wel van de coach te horen gekregen dat het goed in orde is.

't Is nu ook zo goed als af, maar ik heb wel het gevoel dat al deze vakken makkelijk te doen zouden zijn, zonder dit groepswerk :p

En dat meisje, :lol:

Daarnet met wiskundetheorie begonnen in de cursus, alles staat daar echt 3x beter uitgelegd dan Carette dan doet, en 't vliegt vooruit :)

Ironpole

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Tis voorspelbaar hoor Ironpole.

Meh, het einde had ik niet verwacht (serieus, was gewoon op de killshot aan het wachten om maar rap dit kutseizoen af te kunnen sluiten) maar toch maar een stomme aflevering.

Nu in bedje kruipen zodat ik redelijk wat slaap kan halen. Morgen een vak studeren dat ik nog vrij tof vind. :)

Tsubasa

Legacy Member
_ns_ zei:
Hehe Game of Thrones, nog nooit zo'n extreem verslavende serie gekend :D.

²

Gelukkig al 8 van de 10 gezien (op een goeie 3 dagen :unsure:). Morgen op de middag 9 als ontspanning en 's avonds 10 en kan ik mij terug concentreren op studeren :p.

Iemand

Legacy Member
Morgen casusles IPR, maar moet nog 150 pagina's doen die vrij belangrijk zijn, na het geen wat ik nu nog moet doen.

De casusles valt al om 1 uur en werk over het algemeen tot 4 uur.
Ander probleem is dat ik de oefeningen nog niet heb doorgenomen.

Duckwhisperer

Legacy Member
Grappig da meisjes nooit weten naar welke kant ze moeten spelen op FIFA. :p

Cadiuro

Legacy Member
Wa nen dag.

Kerstcadeau gekocht, Merkator Geocache gevonden en daarbij dubbele punten gescoord, Snow Patrol live gezien en goed gevonden, dankzij De Lijn een kwartier van de les gemist, die uiteindelijk maar een halfuur bleek te duren in totaal, op kot gechill'd bij iemand, Selah Sue live gezien voor de VOLLE VIJF MINUTEN! (die dan niet eens goed gezongen waren en ook geen bekende liedjes ofzo), nog even blijven chillen tot die glazen huizers weg waren, na anderhalf jaar nog eens in Alma 2 geweest, daar net de eerste persoon nadat de vervangmaaltijd voor de cheapmaaltijd op was (doch de macaroni die daarvoor in de plaats kwam was niet heel slecht), praesidiumvergadering waar we 2.5 uur over héél weinig agendapunten hebben gedaan (maar wel gratis bier), door kou en regen naar centrum gefietst, vandaar na korte tussenstop op eerder vermeld kot (spullen ophalen) met twee posters doorgewandeld naar Station, trein 40minuten vertraging, kou.

Even wat dieper ingaan hier:
Mama gebeld, gezegd de poort nog niet te sluiten thuis, te horen gekregen dat ik de nacht op kot mocht spenderen (mag normaal maar 1x per week, is deze week donderdag nodig, moet morgen om 7.00u hier vertrekken). Met twee posters in je mouw (kan arm dus niet plooien) tegen waterschade kan je niet fietsen en met een nieuwe computermuis in je rugzak die, bij langdurige blootstelling aan regen ook niet eeuwig droog blijft, was het niet zo aangeraden om van het station naar mijn kot te gaan - fun fact: kot is NAAST het lokaal waar de praesidiumvergadering was, te voet (zoals gezegd ging fietsen niet) ongeveer drie kwartier, als het zelfs niet meer is - bussen reden al niet meer.

Dus op trein gewacht, kou maar gelukkig wel droog, dan hierthuis nog tien minuutjes te voet door regen en in de laatste 200m zelfs hagel of toch regen+heelfellewind. Binnen 5u moet ik opstaan en ik moet nog een aantal zaken voor school afprinten en mailen en dergelijke.

Dan komt er woensdag een belangrijke test aan, donderdag een verplichte les en een hele dag werk bij de opbouw van het Kerstfeestje (niet komen = miserie voor alle anderen) en een 24ustaking van de NMBS, dus ofwel in de kou/regen met de fiets, ofwel héél vriendelijk vragen met de auto gebracht te worden, ofwel nog iets creatief verzinnen dat moeilijk te regelen wordt. Morgen ook weer vroeg naar Leuven en dan terug en dan 's avonds weer naar Leuven en terug...

Wat een week, wat een week

Gelukkig is er zondag weer Doctor Who :D

Iemand

Legacy Member
Ik kan er nog altijd niet bij dat je 1 avond op kot mag doorbrengen. :')

e.House

Legacy Member
mss eens assertiever worden en op kot blijven, wa een belachelijke moeder hebt gij!

Cadiuro

Legacy Member
Iemand zei:
Ik kan er nog altijd niet bij dat je 1 avond op kot mag doorbrengen. :')

Alst Kerstexamens goed zijn, mag ik weer zoveel ik wil :p

Kging nog proberen te vragen of ik morgen niet mag blijven voor de Loko Plan Sjarel, want donderdag ga ik tenslotte niet uit, maar moet ik een hele nacht werken... Maar tzal nog vechten worden om dat gerealiseerd te krijgen :unsure:

Edit: @e.House: Zo stom is die regel niet, hoor. Machtsmiddel voor mijn ouders, controle over mij, goeie straf voor het gebuisd zijn vorig jaar. Ben al blij dat ik het nog heb met hoop op meer in de toekomst => motivatie

Lorvet

Legacy Member
Vind het nogal een dure straf voor jouw ouders. Een kot betalen waar er toch amper in geslapen wordt, geld teveel? Dat ze jou 'straffen' voor een verloren jaar lijkt mij redelijk logisch maar wel een vreemde manier imho :p

NotoriousP

Legacy Member
Nicske91 zei:
Hoh neen toch niet :p

Ooh hier wel hoor, dat 1 exaampje uitstellen gaat alles zoveel simpeler maken. In augustus verveel ik mij toch maar, bijna al mijn vrienden werken al. :p

Cadiuro

Legacy Member
Lorvet zei:
Vind het nogal een dure straf voor jouw ouders. Een kot betalen waar er toch amper in geslapen wordt, geld teveel? Dat ze jou 'straffen' voor een verloren jaar lijkt mij redelijk logisch maar wel een vreemde manier imho :p

mja als ik nu met kerst terug een kot moet gaan zoeken/herinrichten sta ik ook voor een heuse opgave he. Ik heb een relatief goedkoop kot op een niet slechte locatie met leuke kotgenoten, dus voor dit ene semester kon het er wel af - als mijn examens goed zijn mag ik weer voltijds, maar als het slecht is, gaan ze uiteraard niet nog eens een semester betalen he :p

Enja, geld teveel, niet echt hoor :p tis niet echt een meerkost, gewoon momenteel geen minderkost, om het zo te noemen. Idee was aanvankelijk ook dat ik daar vaak kon gaan eten of leren tussen lessen of tijdens springuren (zoals gezegd, kot is echt dichtst mogelijk aan campus), maar dat is in praktijk een pak minder gebleken dan gehoopt.

Sir. K

Legacy Member
Al spijt dat ik aan een Manama begonnen ben. Motivatie om te leren = 0. Misschien toch net dat jaarke te veel :p

Iemand

Legacy Member
Cadiuro zei:
Alst Kerstexamens goed zijn, mag ik weer zoveel ik wil :p

Kging nog proberen te vragen of ik morgen niet mag blijven voor de Loko Plan Sjarel, want donderdag ga ik tenslotte niet uit, maar moet ik een hele nacht werken... Maar tzal nog vechten worden om dat gerealiseerd te krijgen :unsure:

Edit: @e.House: Zo stom is die regel niet, hoor. Machtsmiddel voor mijn ouders, controle over mij, goeie straf voor het gebuisd zijn vorig jaar. Ben al blij dat ik het nog heb met hoop op meer in de toekomst => motivatie

Ik ben van mening dat ouders ons niet meer moeten straffen op deze leeftijd.
Eens je 20+ bent mag je zelf wel weten wat kan en wat niet kan. :)


Sir. K zei:
Al spijt dat ik aan een Manama begonnen ben. Motivatie om te leren = 0. Misschien toch net dat jaarke te veel :p
Welke?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan