Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Vandaag inhaallessen gehad en vanavond laatste avond eens niks doen.
Dexter kijken. :)

Utred

Legacy Member
Het is IT crowd geworden!
Ook Game of Thrones aant downloaden, al lijkt me dat niet echt een goed idee.

_ns_

Legacy Member
Hehe Game of Thrones, nog nooit zo'n extreem verslavende serie gekend :D.

TheRedDevils

Legacy Member
Kheb da al superlang staan, maar kdurf er nooit aan te beginnen :D

josilirios

Legacy Member
Nicske91 zei:
Ow man, warmteoverdrachtzie ik echt nie zitten... Een cursus van 160 pg's en geraak soms niet vooruit en kversta sommige dingen nog niet helemaal :'(

Thermodynamica, 260 paginas. :help:

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
scheelt iets met u denk ik...
'k Had ook meer last van die afbeelding van hond+petarke in mond, maar als het u echt niets doet... :oink: geen buikpijn achteraf?

Nope, zelfs een beetje gelachen als hij me zijn hoofd tegen dienen auto wordt gesmeten en den eerste keer dattem die pallet op zijn muil krijgt. :unsure: Of als ze er nog wa takken bijleggen om het vuur aan te houden. :crazy:

Maar ja, ik heb dan ook wel al veel zieke dingen op teh interwebz gezien die mij gehardend hebben.

edraket

Legacy Member
Is die buffer al niet compleet weggewerkt door Mad Men?

Donderdag begint mijn blok officieel, nog veel werk aan twee projecten. GRR.

Th1x4nG

Legacy Member
Richting 4 na kerstmis? :cool: Nu ja, ik zie het ook wel niet zitten deze keer. Ik zou es mijn patroon van luiheid moeten kunnen doorbreken.

Lorvet

Legacy Member
_ns_ zei:
Hehe Game of Thrones, nog nooit zo'n extreem verslavende serie gekend :D.

Ik ben nu in het boek bezig, daarna de serie en daarna alle andere boeken in de reeks. Genoeg pauzemomenten tot in maart al opgevuld :unsure:

Utred

Legacy Member
Is die buffer al niet compleet weggewerkt door Mad Men?

Donderdag begint mijn blok officieel, nog veel werk aan twee projecten. GRR.

Nee, de planning begon maar vandaag. Ik had al veel kunnen voorzitten maar was tegen half 4 de goesting kwijt. Was wel het kutste stuk dat ik moet leren: gewoon knal vanbuiten blokken hoe elk lijntje en gaatje op de schedel heet en wat er allemaal doorloopt. De hel.



Th1x4nG zei:
Richting 4 na kerstmis? :cool: Nu ja, ik zie het ook wel niet zitten deze keer. Ik zou es mijn patroon van luiheid moeten kunnen doorbreken.
Alles komt in orde! Ik ben er van overtuigd dat ik er moest ik echt willen op zo goed als alles zou kunnen doorzijn zonder in de blok iets te doen. Geniale examenrooster.

Matt.

Legacy Member
evil_konijn zei:
Kpeis dat het geen music for life gaat worden vandaag. Kutweer. Kben er daarjuist gepasseerd, was precies wel nog gezellig.

Kutweer inderdaad. Daar een uurtje gestaan, dan een streekbiertje gaan nuttigen, dan nog half uurke gestaan tot the subs begonnen maar dan vertrokken. Buiten de poepkes was et ni echt overdreven de moeite. :unsure: Had het droog geweest, ging het wel toffer geweest zijn. :) Seffes nog keer warme douche nemen!

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
En diene wiskunde blijft maar zo traag voorbij gaan :(

Een halve dag vergaderen voor een groepswerkt helpt ook niet echt..

Wees blij dat het maar halve dag is. Al meerdere weken ondertussen elke maandag en dinsdag van 8u 's ochtends tot 6u 's avonds dat groepswerk :s Vandaag weeral. Ter is dan nog een meisje in mijn groep aan het panikeren omdat ze haar wiskunde tegen het einde van deze week al voor de tweede keer allemaal wil opnieuw gemaakt hebben :oink:

evil_konijn zei:
Het is IT crowd geworden!
Ook Game of Thrones aant downloaden, al lijkt me dat niet echt een goed idee.

IT crowd :applause: 2 weken geleden ofzo alle afleveringen er nog maar van gezien :D Echt jammer dat het gedaan is :sad:

TheRedDevils zei:
maar kdurf er nooit aan te beginnen :D

² Ik durf het zelf niet downloaden. Zal voor het begin van volgend semester zijn vrees ik :p Want uit zelfkennis weet ik dat ik eenmaal verslaafd aan een serie er niet afblijf tot ik alles gezien heb ...

Morrissey

Legacy Member
IT Crowd is echt een geweldige serie. Voor mij, samen met Entourage, de perfecte ontspanning :)

Utred

Legacy Member
Snowyflake zei:
IT crowd :applause: 2 weken geleden ofzo alle afleveringen er nog maar van gezien :D Echt jammer dat het gedaan is :sad:

Zeer leuke serie. Wel jammer van die afschuwelijke lachband. Ik word er gek van.

NotoriousP

Legacy Member
Nicske91 zei:
Ow man, warmteoverdrachtzie ik echt nie zitten... Een cursus van 160 pg's en geraak soms niet vooruit en kversta sommige dingen nog niet helemaal :'(

Uitstellen naar 2de zit en chillen. :cool:

Morrissey zei:
IT Crowd is echt een geweldige serie.

Boring. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan