Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir. K zei:Manama in Milieusanering en milieubeheer.
TimeFtw zei:Aan het CMS?

evil_konijn zei:
. Duidelijk een vak dat ik moet bijhouden in het jaar, want nu gaat het niet goed. Dat weten we dan ook weer voor volgend semester!Sir. K zei:Jeps. Why? Toch nie toevallig een klasgenoot?
Meestal les op CMS of Coupure.

TimeFtw zei:3e bach milieu, dus we hebben wel een paar vakken samen ja![]()
Bij ons ist jammergenoeg gene vetten. Buiten een stuk of 2.Sir. K zei:Tzitten nog een paar schoon miekes in uw klas danBij ons ist jammergenoeg gene vetten. Buiten een stuk of 2.
Welke vakken hebt gij dan die ik ook heb? Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie en water? 
TimeFtw zei:Haha ja valt wel meeWelke vakken hebt gij dan die ik ook heb? Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie en water?
En die met haar zwart haar die vaak vooraan zit bij jullie, die heeft toch nog iets![]()

Sir. K zei:Euhm... Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie, biotechnological processes. Een paar mensen van de bioingenieurs zitten ook bij ons voor humane toxicologie en fysisch-chemische processen van de milieusanering (maar als keuzevak denk ik).
En humane toxicologie hebben wij ook, maar apart (wrsch gewoon omdat die lokalen daar te klein zijn).TimeFtw zei:Jep, biotechnological processes = water.En humane toxicologie hebben wij ook, maar apart (wrsch gewoon omdat die lokalen daar te klein zijn).
ad:jOEns zei:Iemand tips met vroeg opstaan? Het lukt mij echter maar niet om 's ochtends productief te zijn.. Verder ben ik tijdens theorielessen altijd erg slaperig. Koffie/douchen helpt allemaal niet veel. Ik reken altijd minstens een 7tal uren te slapen, maar toch val ik bijna elke theorieles in slaap.